Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai bune campanii online din Romania: Premiantii IAB MIXX Awards

Tags: iab mixx awards, premii, campanii online, the geeks, the risk test, romanii sunt destepti, rom, ronewmedia, andi moisescu

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards. Evenimentul care a premiat cele mai bune campanii online a avut loc in cadrul RoNewMedia 2012 si a fost moderat de Andi Moisescu.
Marele castigator al serii a fost The Geeks, care a plecat acasa cu cele mai multe premii, respectiv patru la numar: doua pentru campania The risk Test– client Groupama Asigurari („Experimental & Innovative campaign” si „Best Digital MIXX”), unul pentru Horoscope Over a Cup of Coffee – Doncafe („Best Social Media App”) si unul pentru Back to school –Dacris/Pilot Frixion („Rich Media Display”).



Agentia iLeo a devenit castigatoare la „Best Brand/ Product Launch” cu campania Nefiltrat vs Fresh (Bergenbier) si la „Mobile App” cu Rediscover Romania (OMV Petrom).

McCann Erickson a reusit sa cucereasca si ea doua premii, unul pentru campania Romanians Are Smart (ROM), la categoriile „Cross Media Integration” si „Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns”, alaturi de Standout.

Lista castigatorilor este completata de Kinecto, premiata la categoria „Brand Awareness & Positioning” pentru campania Tuborg Party Manager (Tuborg) si CARAT, care s-a impus la „Direct Response & Lead Generation” cu Opel Antara – Drive in Romania  (Opel Romania & Nokia Romania).



La categoria „Best Digital MIXX” cele mai bune 3 campanii ale anului s-au detasat: The risk Test (Groupama Asigurari) cu cele mai multe puncte obtinute in urma jurizarii, urmata indeaproape de Romanians are smart (ROM) si Tuborg Party Manager (Tuborg).

In competitia din acest an s-au aflat 65 de campanii online valide, inscrise de 21 de companii participante (in principal agentii digitale si de media, publisheri, advertiseri) si au fost 30 de finalisti, 3 in fiecare categorie.

Campaniile acopera zonele de FMCG, Telecom, Auto, Servicii financiare, Showuri TV, Filme si Alte manifestari culturale, Tehnologie & Gadgeturi, Industrie, Bauturi si Cosmetice.

IAB MIXX Awards este o competitie internationala care onoreaza creativitatea, talentul si strategia si isi propune sa evalueze toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0