Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modurile prin care oamenii isi amana productivitatea

Tags: amanare structurata, intalniri de afaceri, stil de viata sanatos

Procesul de amanare a productivitatii se imparte in doua categorii si anume: amanarea structurata si nestructurata.
Amanarea structurata:
 
Amanarea structurata reprezinta acele situatii in care iti doresti sa amani sarcinile importante pentru a-i putea face pe cei din jur sa fie in centrul atentiei si nu pe tine. Acesta actiune nu face decat sa amane la randul sau ceea ce iti doresti de fapt, nu-i asa?
 
Iata doua din acele sarcini pe care oamenii le evita:
 
Organizarea
 
Nu ai cum sa te simti sau sa fii productiv daca amani in continuu organizarea si amenajarea casei sau a locului de munca. Aceasta amanare perpetua ar duce la un haos total atat acasa, cat si la birou, totul ar fi intr-o dezordine de neimaginat.
 
Intalnirile
 
Nu vei putea niciodata sa fii productiv daca ii vei lasa pe ceilalti sa te domine. Faptul ca te feresti de intalnirile de afaceri doar pentru ca nu iti face placere sa fii in centrul atentiei poate avea urmari negative asupra carierei tale in afaceri.
 
Amanarea nestructurata:
 
Amanarea structurata este ideala pentru a te mentine ocupat, insa nu are succes de fiecare data. Atunci cand nu intreprinzi nici o actiune legata de munca de la birou, amanarea nestructurata este cheia. Suna putin a lenevire, dar in definitv care este problema? Amanarea  nestructurata este esentiala pentru regasirea energiei creative care iti elibereaza mintea si te ajuta sa reactionezi corect in situatiile dificile. 
 
Iata doua moduri prin care oameni evita munca in mod productiv:
 
Pranzul
 
Ai nevoie sa mananci, la fel de bine cum ai nevoie de o scuza pentru a fugi de la locul de munca si iesi putin din atmosfera de la birou. Cei mai multi angajati folosesc scuza mesei pentru a se putea relaxa pentru cateva ore departe de colegi si sefi.
 
Relaxarea
 
Relaxarea este cheia pentru un stil de viata sanatos. De ce sa nu alegi sa te relaxezi atunci cand nu ai nimic de facut? Este adevarat ca poti munci ore in plus la birou, insa rezultatul nu este acelasi, iar tu nu te vei simti la fel de bine atunci cand esti inconjurat de hartii si rapoarte ca atunci cand te plimbi in parc cu familia.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016