Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vestile rele circula repede. Cum facem networking de calitate?
Tags: networking, colaborare, experienta, abordare, atitudine
Ce inseamna networking de calitate? Cum ne asiguram ca relatiile cu ceilalti oameni in domeniul in care activam ne vor fi de folos?
Ce inseamna networking de calitate? Cum ne asiguram ca relatiile cu ceilalti oameni in domeniul in care activam ne vor fi de folos?
Nu vorbim de oportunism, sa fie clar. Exista insa si aceasta atitudine pe care cei cu experienta o pot mirosi de la distanta. Asa se face ca un om care vaneaza oportunitati fara sa puna pret pe oamenii cu care discuta si cu care doreste sa incheie o noua afacere nu va ajunge prea departe.
Networking-ul inseamna relatii de valoare intre oameni care stiu sa isi aprecieze reciproc experienta si profesionalismul. Asa cum avem nevoie de o PERSONA in cazul unor branduri, tot asa networking-ul se reduce la oameni.
Nu avem de ce sa ne impiedicam de termeni tehnici, sa studiem zeci de manuale despre cum sa cucerim noi teritorii in aceasta lume. In mod cert, teoria ne ajuta, insa numai pana la un punct.
Fiindca mai departe tot tu va trebui sa consolidezi acele relatii de networking. Acelasi om va trebui sa se descurce in diferite situatii, sa intretina conversatii cu oameni cat mai diversi si sa ii aprecieze pe toti intr-un mod sincer.
Networking-ul in domeniul liber-profesionistilor este cu atat mai important. Cand nu esti obligat sa lucrezi cu oameni pe care nu ti-i doresti alaturi, esti liber sa schimbi directia, mediul, colaborarea.
Asa se face ca o atitudine oportunista, o abordare superficiala sau o gestionare falsa a unei situatii sunt cazuri care iti pot garanta ca un individ nu va mai lucra niciodata cu tine.
Iar vestile rele circula repede. Mai ales in networking.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.