Tips&Tricks pagina 12
Semiotica si brandingul
Un specialist cunoscut in teoria literaturii, Kenneth Burke, spunea ca omul este “un animal care foloseste simboluri”. Exista nenumarate aspecte pe care le presupune aceasta afirmatie. Sa luam in...
Comunicarea vizuala versus cea verbala: De ce este esential ambalajul pentru construirea brand-ului
Fapt: audientele sunt din ce in ce mai targetate si consumatorii isi intorc din ce in ce mai mult spatele publicitatii conventionale. Trebuie asadar sa ne punem inca o data intrebarea ce este...
Calitatile unui logo eficient
Cum ar trebui sa fie un logo pentru a avea cat mai mult succes? Logo-urile au scopul de a identifica o anumita companie sau produsele acesteia prin utilizarea de imagini sau simboluri, astfel incat,...
Cum sa te folosesti de reclama negativa? Afla de la Microsoft
Exista o vorba care spune ca reclama negativa este pana la urma tot reclama, contribuind in buna masura la notorietatea unui brand. Si poate acest lucru ar fi ramas doar o vorba, daca n-ar fi cazuri...
Dezvolta imaginea afacerii tale in 5 pasi simpli
Gandeste-te ca poti asocia imaginea afacerii tale cu cea pe care incerci sa o ai atunci cand mergi la un interviu. In mod evident, iti vei dori sa iti convingi potentialul angajator ca tu esti...
Sfaturi de branding pentru companiile mici
Atunci cand detii o companie mica, nu conteaza cat de inovative sunt produsele tale, atata timp cat clientii potentiali nu iti cunosc brandul. Pentru ca lumea sa te cunoasca, trebuie sa creezi un...
Cele 7 tipuri castigatoare de headline si tablitele babiloniene
Aveau babilonienii asa ceva? Si eu as fi curioasa!
Dar cum ne referim la o civilizatie infloritoare, in care comertul juca un rol vital, mira-m-as sa nu fi existat si acele indemnuri strigate...
Cum convingi clientii sa iti cumpere produsele online
Multi oameni sunt reticenti cand vine vorba sa cumpere produse online, deoarece multi se tem sa nu fie pacaliti. Iata cateva metode eficiente prin care puteti determina clientii sa va cumpere...
Marketing persuasiv: Arhitectura secreta a mesajului de vanzare
Da! O scrisoare de vanzare care te convinge sa scoti banii din buzunar (indiferent care sunt motivele!) are o anumita structura ascunsa ochiului obisnuit! Aceasta arhitectura a mesajului de vanzare...
Anatomia sentimentala a unei scrisori de vanzare
De ce "anatomia"? De ce "anatomia"? Fiindca asemenea episoadelor din "Anatomia lui Grey", toate avand o morala utila, poate, la finalul acestui articol veti putea trage o...
Sfaturi pentru cresterea productivitatii in munca
Exista cateva lucruri pe care oamenii productivi le fac frecvent. Daca vreti, sunt cam aceleasi lucruri pe care oamenii ocupati tot timpul nu prea le fac. Vi se pare ca ceva nu este la locul lui? Ei...
In ce loc din social media imi promovez mai intai afacerea?
Evident, raspunsul la aceasta intrebare nu poate fi decat unul singur. E drept ca putem sa avem succes si daca incepem sa ne promovam afacerea cu ajutorul altor platforme de networking sau pe Twitter....
Self-branding de succes in 7 pasi
Self-branding-ul este foarte important pentru orice companie. Atunci cand clientul descopera ca ceea ce ii oferi este in conformitate cu propriile sale standarde si raspunde nevoilor sale, atunci...
De ce-ati avea nevoie de un copywriter? 7 motive serioase rau de tot
"Chiar asa! De ce? Pot si singur sa-mi vand marfa!" Cati dintre dvs. nu gandesc asa!Si totusi... Am sa va raspund cat de clar pot: aici nu este vorba de folosirea corecta a diftongilor, a gerunziului...