Tips&Tricks pagina 16

Cele zece porunci ale modei la birou

Cele zece porunci ale modei la birou

Madalina Alexe Tips&Tricks

Profesionalismul este asociat, in primul rand, cu abilitatile de comunicare si, in al doilea rand, suprinzator, cu "prezenta fizica", impresia pe care o faci. Acestea, cel putin, sunt raspunsurile pe...

Logo-uri parodice care ne spun care este adevarata semnificatie a brand-urilor

Logo-uri parodice care ne spun care este adevarata semnificatie a brand-urilor

Petru Scraba Tips&Tricks

Logo-urile sunt menite a fi reprezentari vizuale ale brand-ului unei companii si a descrie modul in care compania respective vrea sa fie vazuta de consumatori.Un designer grafician din Suedia, Viktor...

Coloana sonora a reclamelor voastre favorite

Coloana sonora a reclamelor voastre favorite

Madalina Alexe Tips&Tricks

Casatoria din dragoste dintre muzica si publicitate s-a nascut in perioada copilariei radioului. Acum, cele mai mari companii ale lumii fac o infuzie de cantece ale muzicienilor mai mult sau mai putin...

Cele mai bune reclame care au aparut cu OK-ul lui Steve Jobs

Cele mai bune reclame care au aparut cu OK-ul lui Steve Jobs

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Celebrul om de marketing coboara de pe scena pentru a-si ocupa un loc in culise, dar se va mai vorbi despre el. Azi publicitarii si-au ales cateva spoturi publicitare magice care au schimbat...

Creeaza polemici, fii inedit: Iata modelul in afaceri al lui Steve Jobs

Creeaza polemici, fii inedit: Iata modelul in afaceri al lui Steve Jobs

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Acum 14 ani, Apple era in pragul falimentului. Astazi, este una dintre cele mai admirate companii din lume. Schimbarea in bine ii poate fi atribuita lui Steve Jobs. Dar cum a facut-o? Gandind diferit,...

Limbajul publicitatii: Culorile

Limbajul publicitatii: Culorile

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Publicitatea functioneaza! Producatorii nu ar mai investi sume enorme in reclame, daca acestea nu ar functiona. In 1985, un spot TV prezenta un tanar dezbracandu-se intr-o spalatorie de pantalonii...

NU, nu vreau sa ma imprietenesc cu untul din frigider: Relatia cu brand-urile in era social media

NU, nu vreau sa ma imprietenesc cu untul din frigider: Relatia cu brand-urile in era social media

Madalina Alexe Tips&Tricks

In timp ce brand-urile incearca din greu sa sparga codul social emdia, majoritatea par sa inteleaga si faptul ca este mai usor sa dai Like pe pagina de Facebook a unui brand, decat sa te imprietenesti...

Panouri publicitare interactive de efect

Panouri publicitare interactive de efect

Petru Scraba Tips&Tricks

Panourile publicitare fac de acum parte din arhitectura orasului contemporan. Tocmai de aceea, provocarea cu care se confrunta marketerii este de a ne face sa observam reclama, fara a trece nepasatori...

Supermarketurile folosesc prognoza meteo pentru a raspunde nevoilor clientilor

Supermarketurile folosesc prognoza meteo pentru a raspunde nevoilor clientilor

Petru Scraba Tips&Tricks

Vremea nu ia supermarketurile prin suprindere, si asta pentru ca dispun de tehnici speciale ale prognozei meteo care pot prezice in detalii cum ceea ce vom cumpara va fi afectat chiar si de cele mai...

Rebranding: Schimbarea la fata a McDonald’s

Rebranding: Schimbarea la fata a McDonald’s

Lacramioara Vidru Tips&Tricks

Este unul dintre cele mai cunoscute si raspandite branduri din lume, a carui constructie a inceput in urma cu peste 50 de ani. De-atunci a trecut prin transformari mai mari sau mai mici, niciuna insa...

 Momentul in care Nike a incetat sa vanda pantofi si a inceput sa vanda ideea de corp sanatos

Momentul in care Nike a incetat sa vanda pantofi si a inceput sa vanda ideea de corp sanatos

Alina Negrutiu Tips&Tricks

In timpul unei intalniri din anul 1988 dintre compania de publicitate Wieden care avea portofoliul Nike si cativa angajati de la Nike, cofondatorul Dan Wieden a excalamt: Voi, oamenii Nike, faceti...

Publicitatea si mesajele subliminale: Ce vinde cu adevarat

Publicitatea si mesajele subliminale: Ce vinde cu adevarat

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Cautati o noua metoda de a va face publicitate unui produs? V-ati gandit vreodata la implantarea unor sugestii in campania curenta care pot face legatura intre produsul respectiv si sex si putere?...

Stiinta sloganului: Cele mai trainice campanii publicitare din toate timpurile

Stiinta sloganului: Cele mai trainice campanii publicitare din toate timpurile

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Din ce se compune un slogan? O parte cuvinte alese, doua parti pozitionare a marcii si glazura de virtute si idealism. Sa nu uitam si de un strop de noroc. Iata cateva dintre sloganurile americane cu...

Marcile si siglele acestora ne influenteaza cel mai tare cand suntem suparati sau speriati

Marcile si siglele acestora ne influenteaza cel mai tare cand suntem suparati sau speriati

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Mintea omeneasca functioneaza destul de ciudat. Sunt multe lucruri pe care le facem fara a intelege exact de ce. De exemplu, doar pentru ca ceva se intampla in campul nostru vizual, nu inseamna ca...