Tips&Tricks pagina 15
COLA VS. PEPSI: Uimitoarea poveste din spatele razboiului secolului
Rivalitatea dintre Coca-Cola si Pepsi este legendara. Desi focul a fost intetit in anul 1975 prin provocarea lansata fatis de Pepsi, cele doua branduri se lupta de peste o suta de ani. Ce s-a...
Decalogul unui brand
Ce este un brand? Este acesta definit de logo-ul unei companii sau de campanii masive de publicitate si PR? De fapt, acestea doua sunt elemente componente, brand-ul fiind "partea intangibila" a...
Vedete de aur in lumea publicitatii
V-ati intrebat vreodata cum sunt alese celebritatile pentru a participa intr-o campanie publicitara? La baza sta o cercetare care releva cat de bine noi, publicul, reactionam cand le...
5 mascote de brand rasiste
Mascotele exista pentru a da un chip recognoscibil unui brand: o miscare inteligenta de marketing. Desi intentiile sunt bune, unele dintre mascotele vintage contin nuante rasiste. Din nefericire, ele...
Cum sa NU vinzi in strainatate: Sloganuri ratacite printre cuvinte
Companiile mari se dau peste cap de nenumarate ori inainte de a intra pe o piata noua. Asa se face ca lanturile de erstaurante ca McDonald’s sau Starbucks isi refac din temelii meniul, pentru a veni...
4 moduri in care poti proteja reputatia afacerii tale in online
Azi esti indexat de Google si te bucuri de un ranking "sanatos", maine dispari din primele 10 site-uri si incepi sa-ti cauti afacerea cu infrigurare pe pagina a doua din rezultatele afisate. Cei mai...
In marketing nu avem nevoie de lanterne
E dupa-amiaza, iar in redactie fiecare coleg se incrunta in fata computerului. Aparent, doar un cutremur ne-ar putea zdruncina concentrarea atat de intensa. Asa se face ca, atunci cand usa se deschide...
Cultura toxica sau cum luptam cu poluarea mentala
Cum ne aparam impotriva fluxului incandescent de logouri, branduri si sloganuri care ne inunda strazile, ne invadeaza casele si ne palpaie pe ecrane? Putem incerca o contraofensiva la nivel de...
Branding la un alt nivel: cele cinci reguli de aur ale produselor de lux in online
Numeroase zvonuri cu privire la micsorarea succesului pe care il au produsele de lux in online isi fac loc in marketingul din toata lumea. Intrebarea care pare sa dea nastere unui numar semnnificativ...
Starbucks: Cum se construieste un brand de succes
Cu ani in urma, daca directorul executiv al Starbucks, Howard Schultz, ne-ar fi cerut peste 10 lei pentru un cappuccino, i-am fi spus ca e nebun. Dar a reusit sa ne convinga cumva.Se pare ca s-a...
Cine le sufla companiilor ca Apple si Intel numele pentru produsele de top
In vara lui 1998, un grup de administratori ai unui startup din domeniul tehnologiei numit Research in Motion a ajuns in California, la sediul Lexicon, o companie ce avea ca misiune inventarea numelor...
Trucuri prin care brand-urile intra in mintea copiilor
Brandurile incearca dintotdeauna sa intre in mintea consumatorilor, mai ales a copiilor.Martin Lindstrom, autorul unei carti care se numeste Brandwashed: Tricks Companies Use To Manipulate Our Minds...
Cum ii facem pe oameni sa fie pasionati de produse de curatat toaleta
De fapt, problema pe care o ridicam este cum oo facem pe oameni sa cumpere produse care in categoria celor de interes scazut. Ipoteza de la care pornim este ca nu exista o categorie ca cea mentionata...
Cum a construit Hermes o companie de 3 miliarde de dolari pornind de la o geanta
In lumea accesoriilor, geanta Hermes Birkin este o declaratie fashion puternica. Emblematicul produs, care costa intre 10.000 si 150.000 de dolari, in functie de marime si material, este deja o...