Tips&Tricks pagina 13
Despre reclame si atingerea publicului tinta
Thomas Smith, un om de afaceri londonez ce a trait in secolul 19, a oferit urmatoarele sfaturi publicitarilor in anul 1885. Interesant este faptul ca acestea sunt inca aplicabile si astazi.1. Prima...
Greseli de rebranding
Pentru totii antreprenorii sau proprietarii de companii vine un moment cand trebuie sa apeleze la rebrandingul companiei. Toate companiile au nevoie la un moment dat de o „injectie” de ceva nou,...
Mesajul simplu folosit de Subway pentru a deveni cel mai mare lant de restaurante din lume
De peste zece ani, Subway foloseste un mesaj prin care promoveaza viata sanatoasa. De fapt, vorbim de 14 ani. Subway continua oarecum pe aceeasi linie, dar nu vrea sa duca lucrurile la extrema. Un...
Cele mai intalnite greseli ale marcilor pe site-urile de socializare
Din ce in ce mai multe marci incearca din rasputeri sa isi consolideze imaginea prin intermediul retelelor de socializare, astfel ajungand la un numar cat mai mare de consumatori. In incercarea de a...
Outsourcing sau cum sa ii lasi pe altii sa te ajute
Oricat de mult ne-ar placea sa ne ocupam singuri de afacerea noastra, trebuie sa stim ca delegarea sarcinilor este o parte vitala a unei afaceri atunci cand responsabilitatile incep sa se adune si...
Secretele Gillette
In Reading, Marea Britanie, la 50 de km de Londra, dam peste unul dintre cele mai sofisticate laboratoare din lume, locul unde oameni de stiinta, ingineri, dermatologi, psihologi si cercetatori...
Greseli comice de branding
Brandingul este promovarea unei idei sau a unei imagini, astfel incat acestea sa fie recunoscute de cat mai multi oameni, pentru ca se identifica cu un anumit serviciu sau produs, in momentul in care...
VIDEO: Prestarea excelenta a serviciilor
O strategie, oricat de buna ar fi, trebuie implementata. Pentru aceasta, este nevoie, in primul rand, de identificarea celor mai potriviti angajati care sa o puna in aplicare.In special in cazul...
VIDEO: Strategiile secundare de marketing
Strategiile secundare se modifica ori de cate ori apar activitati noi, suplimentare, impuse de aplicarea cu succes a strategiei de baza. Realizarea proiectului depinde de performantele strategiilor...
VIDEO: Strategiile de baza in marketing
Succesul de durata in sectorul serviciilor necesita, in primul rand, o strategie de baza, fundamentala, care sa sustina resursele umane si sa transforme potentialul in performanta.Strategia de baza...
Promovare afacere: Stilul personal primeaza, chiar si pe Google+
Am putea sa credem ca social media are menirea negativa de a omogeniza afacerile simplificand caile de promovare la un simplu "share". Factorul care face insa diferentierea salvatoare consta in ceea...
VIDEO: Sfaturi pentru o prezentare reusita Partea II
Nu de putine ori am fost pusi in situatia de a sustine o prezentare in fata unei audiente mai mari sau mai mici, fie colegi, fie potentiali clienti. Desi pare usor la prima vedere, nu oricine poate...
Media Planning sau planificarea media. Doua cuvinte care inseamna enorm
Poate ca am vazut de foarte multe ori pe anumite site-uri acest serviciu de media planning sau de planificare media. Chiar daca avem experienta in domeniu, este bine sa ne amintim ce importanta au...
VIDEO: Comunica relevant, personalizat si simplu
Când vine vorba de comunicare, cel mai simplu pentru o companie este să comunice simplu, clar, prietenos, fără înflorituri. A comunica inseamna mai mult decat a vorbi pur si simplu. Intr-o piata...