Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa te asiguri ca oamenii te urmaresc pe platformele sociale
de Ana Tudor |
Tags: social media, platforme online, analizeaza rezultatele
Social media este in prezent cel mai la indemana mijloc prin care poti prezenta in detaliu clientilor compania ta, prin care poti creste increderea oamenilor in afacerea ta si ii poti determina sa iti devina cumparatori fideli.
Social media este in prezent cel mai la indemana mijloc prin care poti prezenta in detaliu clientilor compania ta, prin care poti creste increderea oamenilor in afacerea ta si ii poti determina sa iti devina cumparatori fideli.
Pentru a avea succes in social media trebuie sa fii atent la urmatorii pasi:
1. Atentie la cifre
Fie ca este vorba de un mesaj pe Twitter de 140 de caractere, fie ca este vorba despre un articol pe un blog, trebuie sa fii foarte atent atunci cand formulezi descrierea fiecarui post in parte. Utilizatorii nu au timpul si atentia necesara pentru a citi paragrafe lungi si greoaie. Asadar, postarile tale trebuie sa fie scurte, atractive si la obiect.
2. Nu exagera
In social media trebuie sa eviti anunturile exagerate. Poti sa distribui fotografii de la evenimentele companiei, anunturi despre noile produse si orice stiri de actualitate, insa nu iti bombarda clientii cu informatii inutile. Clientii te vor evita daca activitatea ta nu este una interesanta pentru ei si mai ales daca le umpli casuta de e-mail cu informatii eronate, exagerate si de prost gust.
3. Asculta-ti publicul
Ai fost pus vreodata in situatia in care esti nevoit sa asculti o persoana care nu se mai opreste din a vorbi despre ea si despre problemele pe care le are? Este ingrozitor cand nu se mai opreste. Aplica acest principiu "nu totul este despre mine" si pe retelele tale de socializare.
Trebuie sa tii cont de principiul "afaceri pentru afaceri" si "afaceri pentru clienti", care reprezinta doua tipuri de angajament. Asta inseamna ca trebuie sa raspunzi nevoilor clientilor tai, la fel de mult ca nevoilor tale. Atunci cand un utilizator iti pune o intrebare pe o platforma de social media, ajuta-l cu un raspuns potrivit. Ofera o solutie chiar si in cazul in care comentariile utilizatorilor sunt negative si incearca sa remediezi problema.
4. Analizeaza rezultatele
Pentru ca in prezent tehnologia este destul de dezvoltata, ai o gramada de oportunitati si de programe prin care poti verifica activitatea clientilor tai si ceea ce reprezinta interes pentru ei. De asemenea, poti verifica traficul platformelor tale online si poti analiza ce subiect prinde mai bine publicului tau. Astfel iti vei da seama ce trebuie sa schimbi si ce continut reprezinta interes pentru cititorii tai.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Ce-ti scapa din vedere cand spui social media?
Nokia ofera premii dulci fanilor de pe Twitter
La fiecare 15 secunde, 160 de muncitori sufera un accident de munca
Profilul tau de Facebook spune multe despre personalitatea ta
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE