Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti optimizezi campania de marketing pe Facebook

Tags: facebook, plugin-uri, reclame, promovare brand, campanie de marketing

Facebook a devenit unul din cele mai puternice instrumente de marketing pentru branduri, avand in vedere popularitatea retelei de socializare, care a atins recent numarul de 845 de milioane de utilizatori. Fie ca esti la inceput, fie ca ai deja un nume in industrie, Facebook-ul te poate ajuta sa iti promovezi brandul mai usor ca oricand.
Iata ce sfaturi ofera Majestic Media, o agentie internationala de marketing, pentru realizarea cu succes a unei campanii de marketing pe Facebook:
 
1. Alege un URL personalizat
Inainte de a lansa o campanie de marketing pe Facebook, trebuie sa te asiguri ca URL-ul dorit este disponibil si ca acesta este usor de retinut. In acest scop, poti folosi serviciul Name Vine, cu ajutorul caruia poti verifica imediat daca URL-ul dorit este disponibil pe Facebook si Twitter.
 
2. Foloseste o platforma terta pentru distribuirea continutului in social media
Pentru a evita logarea si delogarea dintr-o retea sociala intr-alta, o operatie care consuma timp si energie, poti folosi o platforma precum HootSuite, care te ajuta sa distribui continut pe toate retelele in acelasi timp. Poti integra toate canalele media pe care le folosesti: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, pentru a uniformiza continutul si a iti usura munca.
 
3. Foloseste plugin-uri 
Plugin-urile Facebook sunt gratuite, totusi foarte rar utilizate. Un studiu recent indica faptul ca utilizatorii care viziteaza site-uri terte prin Facebook Connect petrec cu 50% mai mult timp pe site-urile respective si vizioneaza un numar dublu de pagini.
 
4. Afla ce si cand trebuie sa postezi pe Facebook
Pentru aceasta, exista o aplicatie numita Edgerank Checker, care stabileste urmatoarele dupa ce iti analizeaza pagina de Facebook:

- care este cea mai eficienta zi pentru postarea de continut

- care sunt cele mai cautate cuvinte cheie

- cat de des trebuie actualizat continutul

- ce fel de surse media prefera audienta

 
5. Foloseste Facebook Insights 
Daca vrei sa vezi care au fost cele mai apreciate statusuri, cum reactioneaza publicul la continutul media postat sau ce anume determina numarul de Like-uri primite, poti folosi Facebook Insights. Poti exporta apoi datele pe Excel.
 
6. Cumpara reclame pe Facebook
Facebook Ads este o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor, care iti poate creste vizibilitatea pe intreaga platforma Facebook. Prin intermediul reclamelor “Like”, de exemplu, utilizatorii pot da "like" paginii tale de pe orice alta pagina pe care s-ar afla. Chiar daca nu vei primi un numar impresionant de like-uri, asta nu inseamna ca reclama nu a avut un impact asupra utilizatorilor Facebook.

via Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016