Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Skype ataca retelele de socializare printr-o noua campanie

Tags: skype, facebook, twitter, comunicare, relatii interumane, conferinte video

Skype a pornit un atac destul de dur la adresa retelelor de socializare Facebook si Twitter, initiind o noua campanie de marketing in valoare de 12 milioane de dolari denumita "It’s time for Skype" (E timpul pentru Skype).
Campania porneste de la ideea ca site-urile de socializare precum Facebook si Twitter degradeaza treptat relatiile interumane. Spre deosebire de Twitter, care are o limita de 140 de caractere pentru un tweet, sau de Facebook, unde comunicarea se face prin intermediul postarilor pe perete, Skype are un avantaj substantial: le permite oamenilor sa isi exprime in mod real emotiile prin comunicare verbala.
 
Reclamele targetate au fost deja lansate in Marea Britanie si urmeaza sa fie introduse si in Statele Unite in lunile urmatoare. Iata cateva dintre sloganurile folosite:
 
“Biletul dus catre umanitate”
“Cand a devenit acceptabil sa ii trimiti un mesaj text mamei cu ocazia zilei de nastere?”
“Oamenii au fost creati sa vada, sa asculte si sa simta”
“Fara intarzieri in conversatiile umane”
“Inlocuieste postarile de pe perete cu o conversatie de prima clasa”.
 







In ciuda faptului ca Skype isi insulta rivalii Facebook si Twitter prin intermediul acestor mesaje, compania isi promoveaza campania si serviciile folosind chiar aceste retele de socializare. Skype a integrat deja o functie ce le permite utilizatorilor Facebook sa efectueze apeluri video, iar hashtag-ul #timeforskype va fi folosit pe Twitter pentru promovarea campaniei “E timpul pentru Skype”.
 
Si cu toate ca Skype se leaga de caracterul superficial al comunicarilor ce au loc pe Twitter si Facebook, nu trebuie sa uitam ca si comunicarea prin conferinte video are loc tot in spatiul virtual.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0