Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Castiga batalia pentru cele mai multe comentarii pe site sau blog

Tags: comentarii, site, blog, linkuri, articole site

Poate esti nemultumit ca nu iti raspunde nimeni la articolele pe care le incarci in fiecare zi pe site-ul sau pe blogul tau. Plecam de la ideea ca ai un continut de calitate, optimizat si ornat cu linkuri acolo unde trebuie. Si, cu toate acestea, chiar si dupa 24 de ore de asteptare, nimeni nu binevoieste sa iti dea un semn ca ar fi citit ce ai scris.

Sunt multe tehnici prin care poti atrage atentia cititorilor tai. In primul rand, chiar daca le-a placut ce ai scris, s-ar putea sa nu stie ce sa iti spuna. Un simplu "Articolul e bun" o sa li se para redundant. Dar asta pentru ca ai uitat sa ii intrebi, in finalul articolului, ce parere au. Sau daca s-au confruntat si ei cu problema prezentata de tine. Sau daca au solutii. Sau orice altceva care sa se potriveasca in context si care sa ii faca sa participe. Nu renunta si foloseste aceasta metoda in toate articolele pe care le scrii.

Chiar daca uneori o sa ai parte si de comentarii care iti apreciaza articolul prin cateva cuvinte simple, trebuie sa stii ca unii dintre cei mai mari bloggeri aleg sa nu mai publice tipul acesta de comentarii, ci doar pe cele care aduc ceva nou in discutie sau au un punct de referinta in articolul respectiv.

Atunci cand folosesti un link catre un alt site relevant, s-ar putea sa ai supriza ca proprietarul site-ului sau blogului respectiv sa linkeze inapoi catre pagina ta si sa iti lase chiar si un comentariu prin care sa iti multumeasca pentru ca l-ai mentionat.

De asemenea, oricare ar fi nisa ta, este foarte important sa te faci cunoscut prin comentarii pe care sa le lasi pe celelalte bloguri/site-uri. Multi dintre cei care nu au aflat inca de tine vor fi curiosi sa vada cine este utilizatorul care a lasat un comentariu interesant pe blogul respectiv. Desigur, asa cum ai ghicit deja, comentariile pe care le lasi nu trebuie sa fie precum cele din categoria "Foarte bun articolul!".

Vino cu informatii suplimentare, linkeaza catre pagina ta, fa referire la articolul respectiv si alege o perspectiva asupra lucrurilor dezbatute. Nu uita ca parerea ta trebuie sa fie sustinuta de argumente. Nu o sa aprecieze nimeni daca esti combatant, insa nu vii cu dovezi sau cu solutii.

Sunt lucruri destul de simple, dar uitam adeseori ca aceste mici detalii care ar trebui realizate in mod sistematic au o importanta mult mai mare pentru proiectele online decat avem impresia. Iar asta se intampla de obicei pentru ca nu ne-am obisnuit inca sa lucram organizat in online si in dezvoltarea unui proiect. Dar asta incercam sa facem acum, pas cu pas.

Ai incercat deja vreuna dintre aceste strategii? Ce alte metode crezi ca functioneaza?

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016