Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Principalele atributii si sarcini ale unui Brand Manager
Tags: brand manager, atributii, sarcini, promovare brand, marketing
Un Brand Manager este responsabil de asigurarea implementarii politicilor de marketing prin promovarea brandului sau a brandurilor firmei. Acesta este de asemenea responsabil de pozitionarea si mentinerea brandului sau brandurilor desemnate, in acord cu strategia de marketing a companiei si de coordonarea tuturor activitatilor de promovare a brandului sau brandurilor desemnate. Va prezentam mai jos care sunt principalele atributii si sarcini ale unui Brand Manager.
Un Brand Manager este responsabil de asigurarea implementarii politicilor de marketing prin promovarea brandului sau a brandurilor firmei. Acesta este de asemenea responsabil de pozitionarea si mentinerea brandului sau brandurilor desemnate, in acord cu strategia de marketing a companiei si de coordonarea tuturor activitatilor de promovare a brandului sau brandurilor desemnate. Va prezentam mai jos care sunt principalele atributii si sarcini ale unui Brand Manager.
- Stabileste politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil.
- Coordoneaza toate activitatile de promovare a brandurilor desemnate.
- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute in urma studiilor de piata.
- Identifica oportunitati de creare de noi branduri si / sau imbunatatire a celor existente.
- Evalueaza rapoartele de piata si propune Managerului de Marketing actiuni de marketing.
- Organizeaza, urmareste si evalueaza campaniile de promovare a noilor branduri.
- Organizeaza si conduce sedintele de coordonare din departament, in vederea armonizarii obiectivelor pe termen scurt si sincronizarii corespunzatoare a activitatilor pentru atingerea obiectivelor de promovare a brandului / brandurilor.
- Monitorizeaza procesul de creare de noi branduri.
- Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectarii temeiului legal.
- Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decisional statutar (AGA, CA) în sarcina reprezentantului legal.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.07
din 5
- 69 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.