Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Coca-Cola vs. Pepsi: Testul gustului se intoarce

Tags: pepsi, coca cola, the pepsi challenge, canada, the pepsi ultimate taste challenge

In urma cu 37 de ani, una dintre cele mai importante batalii dintre cei doi giganti ai bauturilor racoritoare avea sa se dea nu prin sloganuri si reclame, ci printr-o testare de produs. Doar ca nu a fost o testare obisnuita, ci una „oarba”, care a ramas in istoria marketingului drept „The Pepsi Challenge”.
Campania „The Pepsi Challenge” a fost lansata in 1975 si a fost un proiect foarte ingenios prin care Pepsi a incercat sa demonstreze ca bautura sa este mai buna la gust decat cea a concurentei. Iar pentru asta, compania a organizat in magazinele mari, in mall-uri si in locurile publice centre de testare.  

Trecatorii erau invitati sa guste din doua pahare nebranduite umplute cu suc si spuna care dintre bauturi le era mai pe plac. La final, li se comunica daca bautura pe care au ales-o este Pepsi Cola sau Coca-Cola.



Campania a avut un asemenea succes inca s-a desfasurat pe parcursul mai multor ani, iar rezultatele testarii in masa au scos la iveala faptul ca Pepsi este de fapt bautura preferata a americanilor, desi multi dintre ei afirmasera initial ca prefera Coca-Cola.

Pe scheletul aceleiasi idei, dupa aproape patru decenii de la prima lansare, Pepsi lanseaza o noua provocare, insa de data asta canadienilor. Compania initiaza „The Pepsi Ultimate Taste Challenge”, o campanie uriasa care va cuprinde peste 1.000 de evenimente desfasurate in toata Canada si care are ca public tinta 1,5 milioane de oameni.

Pentru a face noua campanie inca si mai interesanta, Pepsi va apela la tehnologia de ultima ora. Brandul va folosi o tableta Samsung gigant, cu un ecran de 40 de inci, care le va permite utilizatorilor sa aleaga si sa vada bauturile dorite – Pepsi, Diet Pepsi si Pepsi Max.

Campania este sustinuta si de un spot TV creat de agentia BBDO Toronto ce ilustreaza cateva evenimente hazlii prin care trece un sofer de camion al Coca-Cola si datorita carora el va opta in final pentru Pepsi.     
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0