Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Japonezii isi fac publicitate pe... femei
Tags: marketing, publicitate, japonia, reclama pe pulpe, skinvertising
O firma de PR din Tokyo, Wit INC, impinge limitele publicitatii platind femeile sa poarte abtibilduri pe pulpe. Publicitatea pe pielea femeilor pare sa fie mult mai eficienta la capitolul costuri decat aruncatul unor sume exorbitante pe billboard-uri, scrie qz.com.
O firma de PR din Tokyo, Wit INC, impinge limitele publicitatii platind femeile sa poarte abtibilduri pe pulpe. Publicitatea pe pielea femeilor pare sa fie mult mai eficienta la capitolul costuri decat aruncatul unor sume exorbitante pe billboard-uri, scrie qz.com.
In 2012, cheltuielile totale pe publicitatea outdoor in Japonia s-au ridicat la 2,99 miliarde de dolari. Iar tariful pentr o pulpa, conform companiei, este de 121 de dolari pe zi. 3.000 de japoneze care s-au angajat pentru a participa la experiment.
Nu oricine poate sa participe la campanie. Tinerele doritoare trebuie sa respecte urmatoarele:
- sa aiba peste 18 ani,
- sa aiba cel putin 20 de prieteni pe retelele de socializare (ceea ce pare un numar mic),
- cand poarta abtibildul, sa-si faca poze in care acesta sa fie in prim-plan in doua locuri diferite, inainte de a le incarca pe internet,
- li se recomanda sa poarte fuste scurte si sosete lungi, pentru ca privirea sa cada pe abtibild.
Hidenori Atsumi, CEO al agentiei de publicitate, a declarat, citat de qz.com, ca acesta „este locul perfect de plasare a reclamei, caci acolo se uita barbatii si femeile sunt dornice sa expuna aceasta parte a corpului”.
S-a mai facut si pana acum skinvertising, dar nu pe pulpe. In ianuarie 2005, de exemplu, tanarul Andrew Fischer de 21 de ani si-a pus fruntea la bataie ca spatiu publicitar pe eBay pentru 37.775 de dolari. Tot in 2005, actrita Shaune Bragwell a primit 15.000 de dolari pentru promovarea pe decolteu a unui cazinou.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.