Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Maiestrie publicitara: Coca-Cola Zero dezvaluie frumusetea lui SI

Tags: coca cola zero, reclama coca cola, si, zero calorii

De la brandurile mari intotdeauna te astepti sa primesti calitate, bun gust si dovezi ale creativitatii si inteligentei, chiar si atunci cand vine vorba despre campanii publicitare sau mai ales atunci. Iar ele, de regula, nu dezamagesc, dupa cum nu dezamageste nici Coca-Cola cu noua sa reclama.
Ingenios, profund, amuzant, spotul pentru Coca-Cola Zero, este genul de clip care-ti ramane in minte datorita maiestriei cu care s-a folosit de ceea ce parea irelevant in constructia unui slogan – conjunctia „si” – punand-o in lumina si facand din ea pilonul principal al celei mai recente campanii publicitare.
„Gustul adevarat al Coca-Cola si zero calorii” spune simplu mesajul publicitar. Doar ca „si” este acum cheia, esenta, pentru ca de el se leaga intregul construct al spotului si campaniei deopotriva.  
„SI” inseamna un plus, un adaos, o completare. Presupune o continuare, un ceva ce urmeaza si care poate fi evident, subinteles ori abia soptit. „SI” inseamna de fapt sa te astepti la mai mult si sa ceri mai mult. De aceea, Coca-Cola Zero l-a facut centrul universului sau, indemnandu-i pe toti ceilalti sa aseze intre doua optiuni, intre doua atribute mai degraba pe „si” decat pe „sau”. Pentru ca doar asa le vor avea pe toate.  
"Intelepciunea populara spune ca ar trebui sa ne bucuram cu ceea ce avem. In schimb, noi suntem de parere ca este OK sa cerem mai mult. Credem ca cel mai grozav cuvant din limba engleza este acea conjunctie inofensiva care face posibila afirmatia: Acelasi gust Coca-Cola si zero calorii. Asa incat, am creat o reclama pentru a ilustra puterea acestui cuvant si minunatiile pe care le poate aduce atunci cand este folosit corect", spun reprezentantii companiei.     
Coca-Cola a mers insa si mai departe cu aceasta idee, postand pe site-ul propriu un clip prin care anunta publicul ca a cumparat drepturile de utilizare ale cuvantului „si”. Iar pentru a da credibilitate anuntului, acesta este facut public de catre un avocat. Iata cat de importanta poate deveni o banala conjunctie!
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Irina 06-Oct-2011 08:55:08
Dar ce anume aduce ceva bun sanatatii, domnule Adrian Popescu? Sa stam sa citim comentariile dumneavoastra acide la fiecare articol?
Adrian Popescu 05-Oct-2011 22:00:58
Bautura asta este o mizerie care imbolnaveste oamenii . Mai concret tinerii ( din pacate needucati ). Oameni buni , ce anume va trebuie ca sa intelegeti ca nu aduce nimic bun sanatatii ???

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0