Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Maru, senzatia internetului, a devenit endorser
Tags: maru, pisica, uniqlo, endorser, reclama pisica
Era o vreme cand televiziunea te facea celebru. Acum insa, internetul si-a asumat acest rol. Asa se face ca, cele 175 milioane de vizualizari de pe YouTube, i-au adus lui Maru un frumos contract de publicitate.
Era o vreme cand televiziunea te facea celebru. Acum insa, internetul si-a asumat acest rol. Asa se face ca, cele 175 milioane de vizualizari de pe YouTube, i-au adus lui Maru un frumos contract de publicitate.
internet – daca nu chiar cea mai faimoasa – care recent si-a pus celebritatea in slujba unui brand: Uniqlo, cunoscutul retailer japonez.

Felina nazdravana este vedeta unei reclame ce promoveaza un joc online interactiv. Intitulat „Lucky Cube with Maru”, jocul il are ca protagonist pe Maru care este pus sa aleaga intre patru cutii rosii, fiecare continand cate un premiu pe care jucatorii il pot castiga.
Clipul face parte dintr-o campanie mai ampla de marketing a Uniqlo – „The Faces of The People” – care prezinta celebritati din diverse domenii purtand hainele brandului.
Retailer-ul spera ca jocul online sa devina la fel de viral ca si clipul care l-a facut celebru pe Maru.
Si va veti intreba probabil cine este Maru? Ei bine, nu-i nici vreun copil simpatic, nici vreun tanar deosebit de talentat, ci un motan pus pe sotii. De fapt, Maru este una dintre cele mai faimoase pisici de pe 
Felina nazdravana este vedeta unei reclame ce promoveaza un joc online interactiv. Intitulat „Lucky Cube with Maru”, jocul il are ca protagonist pe Maru care este pus sa aleaga intre patru cutii rosii, fiecare continand cate un premiu pe care jucatorii il pot castiga.
Clipul face parte dintr-o campanie mai ampla de marketing a Uniqlo – „The Faces of The People” – care prezinta celebritati din diverse domenii purtand hainele brandului.
Retailer-ul spera ca jocul online sa devina la fel de viral ca si clipul care l-a facut celebru pe Maru.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Este un privilegiu să împărtășesc lumii această mărturie miraculoasă. Soțul meu a..."
de Fenna Kalma
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"A trecut mai bine de o lună și totul pare că a revenit la normal. El a început să mă..."
de Loana Alin
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Eram atât de confuză și devastată când soțul meu m-a lăsat fără un cuvânt,..."
de Inga Eugenus
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.