Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mobil vs. computer: Premisele dezvoltarii marketingului online

Tags: mobile marketing, marketing mobil, comert online

Cunosc o crestere nemaipomenita a vanzarilor, dau un soi de dependenta si un nou gen de fobie, nomofobia. Sunt telefoanele mobile, cele are au patruns atat de profund in propria noastra existenta, incat ne-ar fi ingrozitor fara ele.
Acum cativa ani telefonul mobil era un instrument relativ simplu de comunicare, dar uitati-va la el acum. Este complex si complicat, rapid si in permanenta conectat. Evolutia mobilului s-a produs grozav de rapid, de fapt mai rapid decat orice alta tehnologie. In plus, internetul pe mobil s-a raspandit de opt ori mai rapid decat a facut-o cel traditional la inceputul anilor `90.    

Asta spune multe despre aderenta sa la public, dar si despre viitorul publicitatii si al comertului pe mobil. Pana la viitor insa, sa vedem ce ne spune prezentul. In acest sens, Mashable.com a identificat 5 aspecte esentiale care au implicatii profunde in conturarea unui succes de perspectiva.

1. Clientii petrec mai mult timp pe dispozitivele mobile decat pe desktop-uri.

Vanzarile de dispozitive mobile, in speta tablete si smartphone-uri le-au depasit pe cele de desktop-uri. In plus, dispozitivele cu sistem touchscreen fac efectuarea cumparaturilor mult mai facila decat in cazul unui computer obisnuit. Un studiu din 2011 a relevat faptul ca 52% dintre posesorii de tablete prefera sa faca cumparaturi online de pe acestea si doar 40% de pe computere traditionale.   

2. Cei care fac achizitii cu ajutorul mobilului sunt mult mai atenti.

Media cuvintelor cautate pe internet, atat prin intermediul platformelor Android si iPhone, este aproape dubla fata de cea a cautarilor de pe desktop-uri. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca cei care cauta si fac cumparaturi cu ajutorul gadgeturilor mobile tind sa fie mult mai atenti si mai specifici la ceea ce cauta. In plus, manifesta si un simt al urgentei nu atat de evident in cutarile traditionale.

De exemplu, un studiu al Microsoft a evidentiat faptul ca 70% dintre cererile de cautare efectuate de pe computere au venit in decurs de o saptamana, in vreme ce 70% dintre cererile efectuate de pe mobile au venit in decurs de o ora.

Un alt studiu a stabilit faptul ca 88% dintre consumatorii care cautau ceva pe internet cu ajutorul dispozitivelor mobile au facut o achizitie in urmatoarele 24 de ore.

3. Numarul click-urilor este mai mare pe mobil decat pe desktop.

Chiar daca sunt inca in staudiu primar de penetrare, smartphone-urile si tabletele au rate de click mai mari in ceea ce priveste publicitatea online. O analiza a Martin Software a aratat ca oamenii dau mai des click pe reclame atunci cand utilizeaza telefoane inteligente si tablete decat atunci cand utilizeaza laptop-uri.

 4. Cele mai multe cumparaturi de pe mobil sunt efectuate noaptea.

Am fi tentati sa credem ca utilizatorul de mobil cauta informatii si face cumparaturi pe internet mai mult in timpul zilei, cand umbla dintr-o parte intr-alta. Studiile au aratat insa ca activitatea in acest sens este mai intensa noaptea, ziua consumatorii utilizand telefonul mobile pentru a citi si trimite emailuri si pentru accesa retelele de socializare.

 5. Importanta site-ului mobil.

Chiar daca aplicatiile pe mobil au cunoscut o explozie, nu trebuie trecuta cu vederea importanta website-urilor care pot fi accesate cu ajutorul mobilului. De altfel, acestea din urma beneficiaza de un trafic mai mare decat cele accesate prin intermediul aplicatiilor mobile de tot felul.

Aplicatiile pot fi foarte utile, insa atunci cand consumatorii sunt familiarizati deja cu brandul. In afara cazului in care brandul are un grup stabil de fani, este bine sa existe mai intai o buna prezenta web pe mobil care sa fie apoi completata de aplicatii.    
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0