Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O banca norvegiana reinventeaza serviciul automat de relatii cu clientii

Tags: cor, serviciu automat relatii clienti, dnb bank, norvegia

Cu siguranta sunteti deja familiarizati cu vocile inregistrate, plate, lipsite de expresivitate cu care va intampina companiile atunci cand le apelati. Cunoasteti sunetele robotice, fara modulatii si fara de caldura. E adevarat ca nimeni nu le adora, ba uneori irita ori plictisesc. Dar cum nu se poate renunta la ele, s-a gasit o modalitate ingenioasa de a le face mai dulci auzului.
Banca norvegiana DNB isi dorea sa aduca la cunostinta publicului faptul ca este sponsorul principal al uneia dintre cele mai cunoscute formatii corale locale: The Norwegian Broadcasting Boy’s Choir. Pe de alta parte, ar fi vrut sa le faca o supriza placuta clientilor sai in luna decembrie, iar ca sa le combine pe amandoua a venit cu o idee nastrusnica.
Cei de la DNB au dat un alt glas serviciului automat de relatii cu clientii, inlocuind vocea stearpa a robotului cu un minunat glas coral. Asa se face ca, toata luna decembrie, cei care apelau numarul de telefon destinat serviciilor bancii erau intampinati de o voce de copil ce ii ghida melodios catre informatiile de care aveau nevoie.
Dar institutia bancara nu este la prima sa campanie menita sa-i duca vestea. In toamna lui 2011, DNB a lansat un spot amuzant si inspirat avandu-l ca protagonist pe insusi George Clooney. Clipul a devenit viral in scurt timp, iar in prezent are peste 2 milioane de vizualizari pe YouTube.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0