Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Olay: Frumusetea se invata. De la mama

Tags: olay, mama, frumusete, cancer

Generatii intregi, Olay le-a ajutat pe femeile de toate varstele sa arate si sa se simta frumoase. Multe dintre acestea au declarat ca persoana care incarneaza adevarata frumusete nu este un fotomodel sau o celebritate, ci propria mama. Asa ca, pentru sarbatorirea femeilor din intrega lume, Olay vrea sa aduca omagii pentru un milion de mame.
Incepand cu 13 aprilie, femeile sunt invitate sa se logheze pe pagina de Facebook a brandului, www.facebook.com/Olay, si sa scrie o declaratie pentru a sublinia ca mama lor este frumusetea oferita drept exemplu, interioara si exterioara, inspirandu-le in nenumarate feluri. Aceasta campanie de recunoastere a femeilor extraordinare de pretutindeni este parte a unui efort mai amplu de sustinere a stimei de sine si de imbunatatire a calitatii vietii celor care trec printr-un tratament ce vizeaza cancerul. 



“Olay a fost dintotdeauna dedicat ajutorarii femeilor de toate varstele, pentru ca acestea sa se simta mai bine folosind solutiile de ingrijire a pielii pe care le oferim noi. Anul trecut, am vazut ca multe femei comenteaza pe pagina noastra de Facebook, spunand ca mamele lor reprezinta pentru ele adevarata frumusete. Asa ne-a venit ideea campaniei ‘Frumusete prin exemplu’, care sarbatoreste legatura unica dintre mame si fiice si incearca sa consolideze statutului de muze ce inspira al milioanelor de mame”, a declarat Joe Arcuri, vicepresedinte al Procter & Gamble pe America de Nord. “Suntem foarte incantati sa asociem o imagine buna cu o stare de bine pentru a le ajuta sa-si implineasca misiunea”.

Noua campanie Olay, ‘Frumusete prin exemplu’, le incurajeaza pe femei si sa demonstreze cat de frumoase le sunt mamele, postand o poveste sau o poza. In plus, fanele brandului pot vizita galeria video a concursului de anul trecut ‘Like Mom. Like Daughter’ (Asa mama. Asa fiica), care a dat nastere mai multor postere publicate in reviste cu nume sonor, ca Elle, Marie Claire, Glamour sau Harper’s Bazaar.

In Romania, una dintre ambasadoarele brandului este Andreea Berecleanu. „Mama este si acum un exemplu pentru mine, asa cum a fost si cand eram copil. Este o vorba care spune sa-ti privesti mama la varsta de 50 de ani si o sa te vezi pe tine la aceeasi varsta. Daca mama are acum 60 si arata de 50, inseamna ca sunt norocoasa”, a declarat ea pentru csid.com.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0