Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pepsi redevine nostalgic: Brandul continua campania Si Ieri. Si Azi

Tags: pepsi, si ieri si azi, campanie, print pepsi

Intrucat s-a bucurat de mare succes in 2011, campania „Si Ieri. Si Azi” demarata de Pepsi are continuitate si anul acesta. Doar ca acum comunicarea este axata mai degraba in jurul bucuriilor tinerilor din prezent decat ale celor din trecut.
"In campania din 2012, am adus mai mult din 'azi' in vizualurile noastre, i-am implicat mai mult pe tinerii din prezent. Daca in 2011 le-am prezentat bucuria de a trai in vremurile de atunci, anul acesta ne-am dorit sa incepem o conversatie intre trecut si prezent. Elementul comun al celor doua generatii este sticla de Pepsi-Cola, primul gust de cola din Romania. De aceea, am pastrat aceeasi sticla si acelasi mesaj. 'Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi' va fi o campanie recurenta, ciclica, pentru ca face parte din agenda construirii acestui romanism al brandului. Este o campanie care va fi reiterata cat timp romanii vor rezona la ea", spune Calin Clej (Marketing Manager, Beverages PepsiCo Romania).

Dezvoltata impreuna cu Graffiti BBDO, campania se va desfasura pe toata perioada verii, incluzand medii de comunicare TV, social media, OOH in principalele orase din tara, inclusiv pe mijloacele de transport in comun. Principalul mediu de comunicare este insa sticla Pepsi-Cola in editie limitata care va fi disponibila in special pe litoral, potrivit unui comunicat al companiei.

Spotul TV de anul acesta expune diferite situatii de viata, personaje si stari ramase neschimbate de-a lungul mai multor generatii printr-o scurta calatorie in timp si avand ca fundal muzical un remix al Mariei Radu creat dupa melodia originala "Dorul" a lui Aurelian Andreescu.



Campania isi propune sa stabileasca un dialog intre generatii, dialog pe care il ilustreaza printr-o serie de printuri haiose.









De asemenea, campania include si aplicatia de Facebook "Retromixer", dezvoltata de Xplain, care permite fanilor sa-si creeze propriul poster Pepsi-Cola, intregrand pozele personale in printurile folosite in campanie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0