Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

URSUS prezinta Romania contrastelor

Tags: ursus, brand romanesc, ziua nationala, reclama romania, spot ursus

Parca mai mult decat in alti ani, brandurile s-au straduit sa marcheze in mod spectaculos Ziua Nationala a Romaniei. Unele au lansat mesaje pe Facebook, altele indemnuri televizate, aplicatii ori campanii menite sa schimbe imaginea tarii pe internet. Fiecare dintre ele si-a dorit sa sarbatoreasca alaturi de romani ziua in care ne simtim mandri de ceea ce suntem ca popor. Intre toate insa, exista un brand care a surprins Romania cu toate paradoxurile ei suprinzatoare si atat de dulci.
Din patriotism, din dragoste de Romania si de ziua ei, Ursus a postat pe canalul propriu de pe YouTube un nou spot publicitar menit sa ne retrezeasca mandria.
Odata cu acesta, brandul a lansat pe pagina sa de Facebook concursul foto "Romania Mea", care le cere utilizatorilor sa-si prezinte tara asa cum o vad ei, precum si o aplicatie menita sa ii aduca pe utilizatori intr-o piata virtuala unde pot ciocni o bere in cinstea tarii lor. Piata a fost populata cu simboluri romanesti ca Palatul Peles, Manastirea Curtea de Arges, coloana infinitului a lui Brancusi si, nu in ultimul rand, Fabrica de Bere Ursus.
Daca activitatea social media s-a concentrat pe simboluri autohtone, clipul publicitar ilustreaza o tara a contrastelor in care „avem drumuri grele in oras, dar spectaculoase peste munte, in care investim putin in stiinta, dar luam multe premii la inventica...”, o tara care ne ofera „o experienta intensa, ca viata de roman” si pe care merita sa o indragim pentru simplul fapt ca este a noastra.    
Iat-o, Romania constrastelor!
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

hortensia 08-Dec-2011 20:22:29
e buna reclama mi-a placut!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0