Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fa-ti povestea de un milion de ori mai credibila
Tags: poveste, afacere, produs, continut, clienti, imaginea afacerii
Desigur, nu vorbesc despre povestea care incepe cu "Bunicul meu era un seic putred de bogat, iar eu i-am mostenit toate camilele si asa am ajuns astazi sa dezvolt aceasta afacere in industria petroliera". Vorbim de lucruri mai concrete care ni s-au intamplat si pe care le putem folosi pentru a oferi continut de calitate atunci cand incercam sa convingem de ceva sau sa dam mai multa credibilitate unui aspect care tine de imaginea afacerii.
Desigur, nu vorbesc despre povestea care incepe cu "Bunicul meu era un seic putred de bogat, iar eu i-am mostenit toate camilele si asa am ajuns astazi sa dezvolt aceasta afacere in industria petroliera". Vorbim de lucruri mai concrete care ni s-au intamplat si pe care le putem folosi pentru a oferi continut de calitate atunci cand incercam sa convingem de ceva sau sa dam mai multa credibilitate unui aspect care tine de imaginea afacerii.
1. Scop. Trebuie sa stii de ce vrei sa spui ceea ce vrei sa spui. Incerci sa convingi pe cineva de ceva? Care vrei sa fie reactia lor la ceea ce ai spus?
2. Context. Sa ne imaginam mai degraba acest context ca pe o scena de teatru in care avem nevoie de nume, titluri si obiective concise. X care lucra ca Y in compania Z si isi dorea foarte mult sa indeplineasca visul W. Evident, am dat un exemplu cat mai lacunar, dar aceasta este ideea de baza.
3. Ramificatii. Exemplul de mai sus era simplu fiindca urma sa-l complicam aici. In acest punct, daca vrem sa povestim mai apoi solutia, va trebui sa vorbim despre problema.
4. Punctul de cotitura. Cei care citesc isi vor da seama, ajunsi aici, ca trebuie sa faca o schimbare. Vor intelege si vor rezona cu problema descrisa de tine.
5. Solutia. Daca mentionezi brusc numele produsului, ai reusit sa... ii alungi. In schimb, vorbeste in aceasta etapa despre cum altii au reusit sa obtina ajutor folosind solutia oferita de tine.
6. Intrebari. Intreaba-ti audienta despre problemele cu care se confrunta si modul in care cred ei ca ar putea fi rezolvata problema si, mai ales, cu ce pret.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre poveste
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.