Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Email vs Social media: Care dintre ele conduce mai degraba la o achizitie
Tags: email, social media, eficienta, achizitie
Cu emailul avem o lunga si frumoasa poveste afectiva. Ne leaga anii de tranzitie de la epistolele pe hartie la cele digitale si vremurile in care companiile i-au descoperit oportunitatile de promovare. In schimb, cu social media relatia e de data recenta si in plin avant de cunoastere, insa daruita cu o popularitate de invidiat. Dar care dintre ele se dovedeste a fi mai eficienta in stranirea intentiei de cumparare?
Cu emailul avem o lunga si frumoasa poveste afectiva. Ne leaga anii de tranzitie de la epistolele pe hartie la cele digitale si vremurile in care companiile i-au descoperit oportunitatile de promovare. In schimb, cu social media relatia e de data recenta si in plin avant de cunoastere, insa daruita cu o popularitate de invidiat. Dar care dintre ele se dovedeste a fi mai eficienta in stranirea intentiei de cumparare?
Potrivit unui studiu britanic, realizat de firma de marketing digital ExactTarget, 95% dintre respondenti au interactionat cu brandurile online in 2011. Dintre acestia, 93% le-au permis companiilor sa le trimita emailuri promotionale, in vreme ce 45% dintre consumatori s-au imprietenenit cu un brand pe Facebook, iar 7% au devenit followeri ai unei companii pe Twitter.
Dar in vreme ce emailul este utilizat de catre consumatori pentru a primi ofertele companiillor, se pare Twitter si Facebook sunt mai eficiente in ceea ce priveste impulsionarea unei achizitii. Ba mai mult, dintre cei doi ginganti ai social media, Twitter pare a fi cel mai eficient in acest punct de vedere.
32% dintre cei chestionati au spus ca ar achizitiona un produs de la un brand pe care il „urmaresc” pe Twitter, iar 24% au afirmat ca ar cumpara un produs dupa ce au dat „like” pe Facebook companiei producatoare. Spre comparatie, doar 12 procente dintre respondenti spun ca abonarea la un newsletter i-ar determina sa cumpere produsele companiei respective.
„Daca oamenii nu se gandesc la email ca la o modalitate care ii face sa cumpere de la un brand sau altul, ei vor fi mai putin tentati sa finalize rasfoirea ofertei publicitare primite pe email cu o achizitie”, spun realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.