Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclamele Google sunt cu 10% mai eficiente

Tags: google, reclame google, google+, reclame google plus

Sau cel putin asa spune gigantul cautarilor online. Dupa cum si Facebook a demonstrat-o, datele oferite de retelele sociale pot fi un instrument de marketing foarte util. Iar Google tocmai a experimentat si el acest lucru. Compania spune ca reclamele care incorporeaza datele sociale oferite de propria sa retea de socializare, Google+, au cunoscut mai mult succes fata de cele clasice.
Astfel, asa-zisele reclame „imbunatatite social” de pe Google – ce beneficiaza de acele miniaturi care inidica faptul ca o persona cu care utilizatorul este conectat pe Google+ a vizualizat reclama respectiva – cunosc o crestere a ratei de click cuprinsa intre 5 si 10%.

„Avem destula experienta pe domeniul acesta si putem spune cu mana pe inima ca sunt putine lucruri care pot sa genereze o crestere a interactiunii cu reclamele de 5 – 10 procente”, spune vicepresedintele Google.

Acest gen de recomandari s-a dovedit a fi intr-adevar un adevarat boom pentru publicitatea online. Dupa ce Facebook a introdus functia Sponsored Stories, care evidentiaza conexiunile prietenilor cu brandurile din retea, s-a constatat o crestere a vizualizarii reclamelor de 55%.

Reprezentantii Google sustin ca reclamele lor fac diferenta pe piata de publicitate online, oferind exact ceea ce utilizatorul cauta in momentul in care cauta. Iar pentru a creste si mai mult impactul lor, acestea au fost conectate cu reteaua sociala. Asa se face ca atunci cand cineva cauta, de exemplu, un cuptor cu microunde, Google ii ofera printre rezultate si reclame privind astfel de aparate electrocasnice, reclame recomandate de persoane aflate intre prietenii de pe Google+ ai utilizatorului.        
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0