Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat de importanta este poza de profil de pe Facebook?

Tags: fotografii, facebook, poza de coperta, retele de socializare

Imaginile chiar spun mai multe decat o mie de cuvinte, cel putin asa reiese dintr-un studiu recent ce a urmarit sa masoare importanta fotografiilor postate pe Facebook. Conform acestui studiu, oamenii isi formeaza o impresie despre o persoana dupa ce ii vad fotografia de profil, fara a fi nevoie sa citeasca si continutul profilului. Asadar, esti judecat in functie de poza de "coperta".
Fotografiile sunt cele care stabilesc daca cineva va continua sa citeasca si celalalte informatii personale atunci cand iti viziteaza profilul sau daca va parasi pur si simplu pagina. "Oamenii vor accepta o fotografie pozitiva ca fiind o reprezentare reala a persoanei respective, insa daca fotografia este ciudata sau negativa in vreun fel, oamenii vor dori sa afle mai multe detalii inainte de a-si forma o prima impresie", a declarat Brandon Van Der Heide, autorul principal al studiului.
 
Pentru a testa aceasta teorie, cercetatorii au cerut unor studenti sa vizioneze mai multe profiluri Facebook care includeau poze si aveau sectiunea "Despre mine" completata. Apoi, acestia au trebuit sa evalueze cat de extrovertite sunt persoanele respective, pe o scara de la unu la sapte. S-a descoperit ca oamenii care aveau fotografii in care erau infatisati alaturi de prieteni erau considerati a fi extrovertiti, chiar daca informatiile scrise in profil sugerau contrariul.    
 
Atunci cand fotografia nu este perceputa ca fiind "normala", oamenii au tendinta de a fi mult mai atenti la informatiile scrise in profil. Acest lucru se intampla deoarece oamenii sunt in general atrasi de necunoscut. Pozele raman factorul decisiv in formarea impresiilor despre o persoana, indiferent de continutul text al profilului.
 
Acest lucru este valabil si in cazul angajatorilor care cauta profilurile candidatilor: cu cat poza de profil este mai "anormala", cu atat acesta va acorda o atentie mai mare profilului respectiv.
 
Autorul a tinut sa precizeze faptul ca, desi studiul s-a bazat pe analizarea exclusiva a profilurilor Facebook, acelasi lucru este valabil in cazul tuturor retelelor de socializare in care sunt folosite fotografiile.
 
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0