Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se foloseste Citibank de social media

Tags: citibank, social media, facebook, aplicatie, puncte cadou, card de credit

Facebook pare sa devina un instrument tot mai drag companiilor. Asta pentru ca in materie de partajat nimeni nu-l intrece. Iar daca pana cum utilizatorii putea impartasi unii cu altii doar informatie, incepand din acest an vor putea impartasi si bani. Dar nu efectiv, ci sub forma punctelor de pe cardul de credit.
Multe dintre institutiile bancare ofera clientilor lor, ca recompensa pentru utilizarea cardului de credit, puncte cadou ce pot fi transformate in bani. Pana nu demult, aceste puncte puteau fi utilizate doar de catre posesorul cardului de credit. Anul trecut insa, Citibank a lansat un serviciu care le permite clientilor sa transfere altora punctele lor cadou. Ideea a fost un succes, iar in 2012, Citibank a decis sa mearga cu ea mai departe. Tocmai pe Facebook.
Imediat dupa Anul Nou, banca a pus la dispozitia fanilor sai de pe Facebook o aplicatie care le permite sa-si transfere punctele cadou cu ajutorul social media, devenind prima institutie financiara care ofera un astfel de serviciu.
De asemenea, utilizatorii pot contribui cu puncte in cazul in care vor sa sustina o cauza, sa-si ajute un prieten sau sa faca un cadou comun si isi pot promova initiativa prin intermediul Facebook.
Si pentru ca succesul sa vina rapid, Citibank ofera cate 2.500 de puncte cadou primilor 4.000 de utilizatori care acceseaza aplicatia.     
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0