Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se foloseste Citibank de social media
Tags: citibank, social media, facebook, aplicatie, puncte cadou, card de credit
Facebook pare sa devina un instrument tot mai drag companiilor. Asta pentru ca in materie de partajat nimeni nu-l intrece. Iar daca pana cum utilizatorii putea impartasi unii cu altii doar informatie, incepand din acest an vor putea impartasi si bani. Dar nu efectiv, ci sub forma punctelor de pe cardul de credit.
Facebook pare sa devina un instrument tot mai drag companiilor. Asta pentru ca in materie de partajat nimeni nu-l intrece. Iar daca pana cum utilizatorii putea impartasi unii cu altii doar informatie, incepand din acest an vor putea impartasi si bani. Dar nu efectiv, ci sub forma punctelor de pe cardul de credit.
Multe dintre institutiile bancare ofera clientilor lor, ca recompensa pentru utilizarea cardului de credit, puncte cadou ce pot fi transformate in bani. Pana nu demult, aceste puncte puteau fi utilizate doar de catre posesorul cardului de credit. Anul trecut insa, Citibank a lansat un serviciu care le permite clientilor sa transfere altora punctele lor cadou. Ideea a fost un succes, iar in 2012, Citibank a decis sa mearga cu ea mai departe. Tocmai pe Facebook.
Imediat dupa Anul Nou, banca a pus la dispozitia fanilor sai de pe Facebook o aplicatie care le permite sa-si transfere punctele cadou cu ajutorul social media, devenind prima institutie financiara care ofera un astfel de serviciu.
De asemenea, utilizatorii pot contribui cu puncte in cazul in care vor sa sustina o cauza, sa-si ajute un prieten sau sa faca un cadou comun si isi pot promova initiativa prin intermediul Facebook.
Si pentru ca succesul sa vina rapid, Citibank ofera cate 2.500 de puncte cadou primilor 4.000 de utilizatori care acceseaza aplicatia.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Incepe nebunia reclamelor social media. Acum si pe mobil
Putem sa ne imbratisam? Iata cinci sugestii pentru a va face clientii sa va adore
STUDIU: Blogging-ul creste deopotriva lead-urile si traficul pe website-ul companiei
10 intrebari ca sa identifici corect targetul de clienti
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni