Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Romanii si social media: Cum isi mentin imaginea profesionala in spatiul online

Tags: romani, social media, best jobs, identitate profesionala, brand personal

Cand vine vorba despre social media, romanii nu par dispusi sa amestece business-ul cu placerea. Altfel spus, ceva mai bine de un sfert dintre acestia au conturi separate pentru uz personal si profesional.
Probabil oricine a auzit deja de brandul personal, tot mai important pe piata muncii si la a carui constructie contribuie in buna masura si social media.  Iar pentru a se asigura ca au parte de o imagine profesionala adecvata, utilizatorii romani de social media apeleaza la anumite strategii. Iata cateva dintre ele, asa cum au reiesit dintr-un studiu realizat de Best Jobs.
Analizand raspunsurile la intrebarea “Cum iti mentii o imagine profesionala in social media?” s-a constat ca:
- 28% au conturi separate pentru uz personal si profesional;
- 6% folosesc anumite filtre pentru a publica continutul doar la anumite persoane (colegi de munca vs. prieteni);
- 27% nu folosesc site-urile de social media in scop profesional;
- 14% posteaza doar in scop profesional sau informatii legate de locul de munca, nimic personal;
- 8% au doar un cont de Facebook si nu se vor inregistra si pe alte site-uri;
- 17% folosesc acelasi cont atat in scop personal cat si profesional.

"Identitatea personala online conteaza si poate influenta gasirea unui loc de munca, de aceea activitatea in social media trebuie administrata corect. Prezenta online contribuie la construirea brandului personal, la imaginea transmisa celorlalti, iar candidatii trebuie sa depuna efortul de a-si crea si mentine o imagine pozitiva", spun realizatorii studiului.
Mai nou, BestJobs ofera utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu contul de Facebook pentru a urmari companiile in care lucreaza prietenii lor, lucru ce poate contribui la sansele de a-si gasi un job mai bun.
Sondajul a fost efectuat la nivel national prin chestionarea a 700 de utilizatori ai platformelor de socializare.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0