Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Imagini virale iubite de web in 2010

Tags: imagini virale, web, marketing, pr, oameni, flickr, oprah winfrey

Este fascinant sa studiem continutul care se distribuie pe web. Imaginile au fost dintotdeauna tipul de continut cel mai atractiv (chiar si dupa popularizarea inregistrarilor video, deoarece nu incarca banda utilizatorului obisnuit si sunt mai usor de accesat), de aceea marketingul, PR-ul ar trebui sa le foloseasca in mod activ in ceea ce publica.
Imaginile pot fi raspandite prin cateva canale, mutandu-se intre acestea continuu, daca sunt virale:
 
platforme de trimitere de mesaje si forumuri;
 
bloguri;
 
e-mail-uri;
 
retele de socializare;
 
site-uri;
 
intranet al companiilor.
 
Imaginile virale sunt pe val si fac parte din "Web 2.0" la fel cum au fost parte si din Web 1.0. Popularitatea lor se bazeaza pe motive intemeiate, printre care: exemplifica rapid o idee, le dau oamenilor o poveste pe care s-o spuna mai departe, pot crea conexiuni emotionale, se consuma rapid, fiind perfecte pentru un mediu cu o viteza uriasa, sunt distractive si usor de partajat.
 
Site-uri ca Flickr, Slide si Photobucket au simplificat la maximum procesul de distribuire a pozelor si imaginilor de orice tip, permitandu-le oamenilor sa "emita" in direct ultimele nouatti ale vietii lor in jurnalul foto online. Se poate chiar configura telefonul mobil pentru a incarca automat pozele si pentru a le distribui automat.
 
Odata ce o imagine ajunge virala este aproape imposibil de identificat sursa, caci ea apare pe sute de bloguri, pe cateva site-uri de socializare, de stiri, este trimisa prin e-mail, prin dispozitive mobile etc. Posibilitatile sunt nenumarate. La fel de imposibila este incercarea de a controla parcursul unei imagini virale.
 
Descrierea imaginilor virala este, de cele mai multe ori, inutila, caci measjul lor trebuie receptat instantaneu. Redam doar continutul unei astfel de poze care ne impartaseste cateva evenimente care au loc intr-un singur minut din viata planetei: se nasc 250 de copii, dintre acre 113 sunt extrem de sarcai, iar 15 au malformatii, Oprah Winfrey castiga 523 de dolari, in timp ce un om obisnuit nu reuseste sa ajunga decat la suma de 0,013 dolari, fulgerul loveste pamantul de 360 de ori si au loc 5 cutremure. 107 oameni mor, dintre care 18 mor de foame.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0