Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Primul instrument de vizualizare a unui brand

Tags: vizualizare brand, brandtoys, mascota, coca-cola, marketing

Vorbim adeseori de "fata unui brand”, dar ce ziceti de ideea de a-i da acestuia si un corp? Se pare ca cineva a avut, in sfarsit, curajul de a face o incercare in acest sens, si anume acela de a vizualiza brand-urile si de a le prezenta ca fiinte cu fata, corp, chiar si coada.
Noul proiect online www.brandtoys.com, supranumit "primul instrument de vizualizare a unui brand", este chiar locul unde nume renumite prind viata sub forma unor mascote caraghioase.
 
Va puteti imagina Coca-Cola ca o gorila rosie sau BMW ca un baietel albastru? Cam asa arata aceste brand-uri pe brandtoys.com, unde vizualizarea nu are loc la intamplare. Forma corpului si a capului, dar si expresiile faciale ale mascotelor sunt selectate pe baza unor masuratori stabilite printr-un studiu, BrandZ, realizat de Millward Brown, dar si a concluziilor de pe Social Mention, un motor de cautare social media, elaborat pentru a analiza buzz-ul generat online de brand-uri si pentru a masura atasamentul oamenilor fata de acestea.

Mascotele nu sunt menite a fi frumoase sau urate, dragute sau dizgratioase, ci doar simpatice si unice. Se doresc a fi o modalitate interesanta de cantarire a diferitelor marci, un instrument valoros si rapid pentru profesionistii in marketing.
 
Conform creativereview.co.uk, site-ul a fost creat de JWT London (de aici si logo-ul JWT atasat fiecarei mascote). Guy Murphy si Graham Wood sunt promotorii proiectului.

Cat despre functionalitatea site-ului, exista momentan 3.000 de brand-uri disponibile pentru vizualizare in baza de date. Utilizatorii isi pot crea propria mascota pe care o pot partaja apoi pe conturile lor in social media si o pot chiar tipari 3-D. Mai mult, utilizitarorii pot face comparatii intre brand-uri, masurand si comparand performanta si sentimentele create de acelasi brand pe piete diferite.

Iata mai jos cateva mascote.








Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0