Ultimele articole adaugate

Cum influenteaza intentia de cautare succesul in SEO si ce trebuie sa faci pentru a o valorifica
Intentia de cautare este scopul din spatele unei interogari introduse de un utilizator intr-un motor de cautare. Mai simplu spus, nu este vorba doar despre ce se cauta, ci despre de ce se cauta acel...

Cum sa-ti cresti vizibilitatea in Google Search in 6 pasi simpli
Pe masura ce Google integreaza tot mai mult inteligenta artificiala (AI) in aplicatiile sale si in afisarea rezultatelor, continua sa ramai relevant adaptand continutul site-ului tau astfel incat sa...

Cum te ajuta email marketingul sa iti dezvolti afacerea
Email marketingul este un instrument necesar in cadrul oricarei strategii de marketing digital, chiar de cand iti lansezi afacerea si cauti metode eficiente de a atrage primii clienti si pana la...

Obiective de marketing pentru o afacere de succes
Succesul oricarei afaceri nu apare intamplator, ci este rezultatul unei strategii bine gandite si implementate in mod coerent. In centrul acestei strategii sunt obiective de marketing, fara de care...

Cum am transformat 2 ore de munca in cateva click-uri: Povestea agentiilor care si-au dublat eficienta cu SEO DIGITAL
Intr-o industrie in care timpul este una dintre cele mai pretioase resurse, agentiile de marketing si SEO sunt mereu in cautarea unor solutii care sa le eficientizeze munca fara sa le sacrifice...

Iata ce inseamna AI Max pentru campaniile Google Search
Google a lansat AI Max pentru campaniile Search, o noua suita de instrumente bazate pe inteligenta artificiala (AI), care va imbunatati performanta campaniilor de cautare. Prin intermediul acestei...

TikTok, amendata cu 530 milioane euro pentru transferul ilegal de date in China
Compania TikTok a fost sanctionata cu o amenda record de 530 de milioane de euro de Comisia pentru Protectia Datelor (DPC) din Irlanda, autoritatea principala de reglementare a Uniunii Europene (UE)...

Google anunta imbunatatirea relevantei anunturilor de cautare in pozitiile de jos
Google a implementat o modificare semnificativa in modul in care sunt afisate reclamele in rezultatele cautarii, ce permite ca reclamele aceluiasi advertiser sa poata aparea simultan atat in partea de...

Google foloseste AI pentru a combate recenziile false. Peste 240 de milioane, eliminate in 2024
Google a anuntat o actualizare majora in asigurarea integritatii informatiilor din Google Maps si Business Profiles, folosind inteligenta artificiala pentru a detecta si elimina recenziile false si...

Google introduce o noua functie care extrage automat continutul de marketing al companiilor
Google a lansat o functie noua menita sa ajute brandurile sa se faca mai vizibile pe platformele sale, fara eforturi suplimentare. Practic, sistemul preia automat informatii din materialele de...