Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Managementul timpului. Ii acordam importanta cuvenita?

Tags: managementul timpului, delegare sarcini, lista activitati, management proiect

Am experimentat nenumarate metode de pierdere a timpului de la uitatul in tavan pana la amanarea unor proiecte pe termen nelimitat. E foarte adevarat ca nu ar trebui sa lasam pe maine ce putem face azi.




Cum ne motivam insa suficient de mult incat sa nu mai amanam acele sarcini care oricum nu ne vor lasa sa dormim peste noapte? Si ce inseamna, pana la urma, managementul timpului?

Pe scurt, asta presupune sa ne asiguram ca durata de timp potrivita este acordata activitatii potrivite. Astfel de asocieri se fac in functie de importanta activitatilor respective, iar durata de timp va trebui sa fie suficient de mare incat sa permita realizarea activitatii in mod eficient.

Cu alte cuvinte, va trebui sa folosim la maximum acel minimum de timp de care dispunem. Unele activitati trebuie intocmite mai devreme, iar altele pot fi realizate mai tarziu. Un bun management al timpului ar trebui sa existe nu doar in cadrul organizatiilor, ci si in viata de zi cu zi.

Managementul timpului include:

- o planificare eficienta;
- stabilirea unor obiective;
- fixarea unor termene limita;
- delegarea sarcinilor;
- aranjarea activitatilor in functie de importanta;
- atribuirea timpului potrivit pentru executarea sarcinilor.

Pentru a ne asigura ca planul nostru este unul eficient, va trebui sa notam in scris toate aceste activitati, sa facem liste cu cele mai importante sarcini si sa construim un program prin care sa ne asiguram ca proiectele sunt finalizate la timp.


Managementul timpului este cuprins si in managementul de proiect despre care am scris aici.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Traian 27-Mar-2012 21:09:41
Felicitari pentru acest comentariu !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0