Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum arata un plan de marketing gata sa iti aduca profituri mari?

Tags: plan de marketing, plan marketing, marketing, strategii de marketing

Planurile noastre de afaceri ar putea fi cele mai importante instrumente de care ne-am putea folosi vreodata pentru succes in afaceri. Si spunem asta pentru ca un plan de afaceri devine, atunci cand este corect si complet, o veritabila harta care sa iti spuna unde te afli si ce drum sa urmezi pentru a ajunge unde iti doresti. Si desigur, pentru afaceristii cu experienta, este cunoscut faptul ca un plan de afaceri functioneaza doar cand in componenta sa intra si planul de marketing bine pus la punct.
Planul de marketing puncteaza cateva aspecte esentiale, aspecte pe care le luam in considerare oricand vrem sa luam o decizie in contul afacerilor noastre. De la simple decizii de proiectare a unor bannere lunare si pana la fuziuni si oportunitati de marketing incrucisat, toate trebuie sa se regaseasca in cadrul planului de marketing.

Pentru incepatori, planul de marketing perfect functional este cel care puncteaza urmatoarele puncte-cheie:

1. Ce servicii si produse oferim si care sunt seturile de avantaje si beneficii pentru consumatori.

2. Cine sunt consumatorii care ne alcatuiesc audienta tinta si care sunt aspectele centrale care ii caracterizeaza?
Vrem sa stim ce varsta eu, ce venituri au, ce educatie detin, ce preferinte, principii, valori ii caracterizeaza, ce sex, daca au copii sau nu, in ce mediu locuiesc, ce marci prefera si ce ii motiveaza sa aloce un buget mai mic sau mai mare pentru achizitionarea produselor noastre sau ale competitorilor nostri.

3. Cine sunt concurentii directi si cei indirecti? Cu alte cuvinte, este vital sa stiti care sunt companiile si firmele cu care intrati in competitie directe si care sunt cele cu care intrati in competitie indirecta. Companiile si firmele cu care sunteti concurenti indirecti pot deveni tinta perfecta pentru noi strategii de marketing incrucisat.  

4. Care sunt canalele media pe care vom miza pentru a ne spori nivelul de vizibilitate in randul audientei-tinta? Este esential, pentru a putea urma acest pas cu succes, sa stiti clar cu cine aveti de-a face. Este esential sa stiti daca va veti gasi consumatorii in mediul online sau in mediul offline, pe forum-uri, pe bloguri in mod preponderent, pe site-uri sau in cadrul retelelor de socializare.


Mult succes la proiectarea unui plan de marketing!

sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 06-Feb-2013 15:10:15
Cum ar arata un plan de marketing care sa manipuleze cit mai putin potentialii clienti si sa le scoata din buzunar cit mai putini bani in asa fel incit companiile sa obtina profituri CIT MAI MICI ? Luav-ar girla de ordinari.....

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016