Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce reprezinta conceptul de customer service si de ce investim in aceste eforturi?

Tags: customer service, customer service strategii, rezultate customer service

Multi afaceristi si marketeri nu tin cont de importanta unui concept pana cand nu se lovesc de probleme strans legate de acesta. Nu dam importanta eforturilor de promovare in social media pana cand nu observam un salt urias al unui competitor care tocmai a investit in aceasta directie. Nu ne preocupam de sensul si importanta conceptului de employee service pana cand nu realizam ca afacerea noastra isi pierde din credibilitate, reputatie si imagine pentru ca angajatii sunt nemultumiti.
La fel se intampla si cand discutam despre customer service. Este un concept care subliniaza importanta asistentei clientului/ potentialului client inainte, in timpul si dupa actul vanzarii/ prestarii unui serviciu. Si este dramatic faptul ca multi afaceristi se duc cu gandul la zambetele largi din partea angajatilor ca fiind principalul efort de customer service.

Nu! Sa oferi acest set de servicii inseamna mult mai mult de atat. Inseamna sa ai un departament special destinat eforturilor de customer service sau macar un specialist care sa le ofere pe baza unor cerinte clare.

Printre cel mai des intalnite eforturi de customer service se numara si cele de:

- anticipare a nevoilor, problemelor, neajunsurilor existente in cadrul audientei-tinta;
- rezolvare a problemelor, nemultumirilor, plangerilor, conflictelor care se ivesc in mod inerent in cazul oricarei afaceri;
- asistenta completa pentru clienti si potentiali clienti pentru ca produsele si serviciile sa fie directionate in mod potrivit, sa corespunda cerintelor clientilor si sa fie returnate in cazul unei nemultumiri.

In mare, acestea sunt principalele reguli de care tinem cont pentru ca eforturile de customer service sa se converteasca in rezultate satisfacatoare. O alta regula de aur ne spune ca orice companie trebuie sa detina specialisti pe pozitiile de reprezentati customer service, profesionisti cu experienta in interactiunea cu clientii. Nu lucram cu amatori, ci investim in personal de calitate care sa inteleaga ce inseamna empatia, luarea deciziilor in mod rapid si eficient pentru rezolvarea problemelor unui client, aplanarea conflictelor si nu numai!


Mult succes si marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.86 din 5 - 7 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016