Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce e optimizarea ratei de conversie importanta?

Tags: rata de conversie, optimizarea ratei de conversie, costuri, clienti, marketing, vanzarile, butonul de comanda

Optimizarea ratei de conversie este esentiala, asa cum probabil stiti deja, pentru ca aduce mai multe vanzari pentru aproximativ acelasi numar de vizitatori ai site-ului.

Ne ajuta sa optimizam rata de conversie fiindca in loc sa investim bani pentru a atrage mai mult trafic, obtinem rezultate bune transformand in cumparatori vizitatorii pe care ii avem deja. Iar in momentul in care alegem sa crestem si traficul, acest lucru va insemna ca vom mari eforturile de marketing.

Cresterea performantelor cand vine vorba de rata de conversie este esentiala fiindca reduce semnificativ costurile aferente atragerii de noi clienti. Si prin semnificativ ma refer la jumatate din aceste cheltuieli.

Fara sa ne ducem afacerea in directii noi, fara sa schimbam strategiile de marketing sau sa regandim brandingul, concentrarea eforturilor pe cresterea ratei de conversie duce la o reducere clara si cuantificabila a cheltuielilor necesare atragerii de noi clienti.

Vanzarile cresc prin cresterea numarului de oameni care finalizeaza o achizitie pe site-ul nostru, in vreme ce noi avem acelasi numar de vizitatori, aceleasi preturi si aceleasi costuri pentru site-ul nostri.

Dublarea ratei de conversie inseamna reducerea cu jumatate a bugetului folosit pentru atragerea de noi clienti. Site-ul va trebui astfel optimizat pentru a obtine rezultate mai bune cand vine vorba de rata de conversie. Sumele economisite pot fi cheltuite pentru alte strategii de marketing, pentru publicitate, pentru evenimente conexe afacerii sau pot fi trecute in contul de profit.

Retinem ca va trebui sa testam ori de cate ori facem o schimbare care ar putea sa ne afecteze vanzarile. Daca schimbam butonul de comanda, organizarea produselor in cosul de cumparaturi, textul indemnului la vanzare sau culoarea butonului de comanda, va trebui sa vedem in ce masura aceste modificari aduc rezultate mai bune.

De multe ori putem avea incredere ca modificarile facute de noi sunt unele care vor aduce mai multi clienti, insa nu ar trebui sa ne urmam instinctul in aceste situatii, ci sa testam si sa verificam rezultate concrete.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Maria 24-Apr-2014 09:41:14
Asa e si cred ca multi se indreapta in directii gresite, iar marketerii nu inteleg mereu cum se procedeaza.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016