Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 5 categorii de aptitudini ce ar trebui incluse in CV

Tags: redactare cv, aptitudini incluse in cv, abilitati de comunicare, abilitati interpersonale, obtinere job, interviu, angajare, experienta profesionala

Nu este usor sa redactezi un CV de exceptie, prin care sa te faci remarcat. Poate ca ai ramas fara loc de munca cu cateva luni in urma, poate ca iti doresti o schimbare in cariera sau poate ca esti de-abia iesit de pe bancile facultatii si nu ai deloc experienta profesionala. Oricare ar fi situatia ta, vestea buna este ca iti poti adapta CV-ul astfel incat sa atragi atentia angajatorului si sa iti maresti sansele de a fi chemat la interviu.
Ford R. Myers, autorul cartii „Get The Job You Want, Even When No One’s Hiring” (Obtine jobul dorit, chiar si atunci cand nimeni nu face angajari) incurajeaza candidatii sa isi puna in valoare toate experientele trecute, atat locurile de munca platite, cat si internship-urile si activitatile de voluntariat, atunci cand aplica pentru un nou job.
 
Toate aceste abilitati transferabile, dobandite pe parcursul multor ani de activitate: proiecte, activitati de voluntariat, cursuri, hobby-uri, interese, etc. pot fi folosite cu succes atunci cand se aplica pentru un nou job. Toate aceste abilitati transferabile, adaugate in CV, le ofera angajatorilor o imagine mai clara a profilului candidatului.
 
Exista cinci categorii de aptitudini ce ar trebui incluse in CV:
 
Abilitati de comunicare: abilitati de negociere, isi exprima ideile in mod deschis, asculta cu atentie, se exprima clar, vorbeste eficient, ofera feedback, abilitati de convingere si persuasiune, ofera solutii eficiente, aduna informatii, vorbeste in public.
 
Abiltati interpersonale: colaboreaza eficient cu alte persoane, persoana empatica, ofera sprijin, ii motiveaza pe ceilalti, coopereaza, intelege sentimentele celorlalti, isi asuma responsabilitatea, increzator in fortele proprii.
 
Abilitati de planificare si cercetare: poate prezice evenimente viitoare, fire creativa, identifica probleme, indeplineste obiective, identifica resurse, aduna informatii, defineste nevoile, analizeaza problemele, dezvolta strategii, evalueaza situatiile.
 
Abilitati organizationale: atent la detalii, coordonarea mai multor sarcini in acelasi timp, managementul proiectelor, respectarea termenelor limita, stabilirea de obiective, incadrarea in buget, planificare si organizare de evenimente, multitasking.
 
Abilitati de management: calitati de lider, invata / instruieste, ofera sfaturi, solutioneaza conflicte, ia decizii, delega responsabilitati, implementeaza decizii.
 
Descarca aici un CV de angajare Model Europass si completeaza sectiunea de aptitudini pentru succes garantat.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.26 din 5 - 128 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Banu 01-Iul-2015 23:33:32
Afacerea oamenilor cu biblioteca acasa! Ai acasa o biblioteca pe care o imbogatesti mereu cu noi carti? Atunci aceasta afacere este perfecta pentru tine! Este exact ceea ce ti se potriveste! Iti imbogatesti biblioteca si castigi bani! E asa de simplu! Pentru mai multe detalii, cauta-ma urgent la adresa de email: ocazieunica15@gmail.com

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016