Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa-ti schimbi job-ul? Ce ar trebui sa iei in considerare

Tags: schimbare job, job nou, cariera, sef, stil de comunicare, feedback, demisie

In cazul in care nu esti multumit cu job-ul actual, in loc sa te grabesti sa iti dai demisia si sa te muti intr-o alta companie, ar trebui sa incerci sa descoperi care sunt adevaratele motive din spatele acestei decizii, ne sugereaza Beverly D. Flaxington, profesor adjunct in cadrul Universitatii Suffolk si autoarea unei carti de succes.
Spre exemplu, daca motivul pentru care doresti sa parasesti job-ul actual este faptul ca nu te intelegi cu seful, este important sa iti dai seama de ce anume nu functioneaza. Daca vei pleca pur si simplu nu inseamna ca vei ajunge intr-un loc mai bun.
 
Flexington precizeaza urmatoarele: „Exista doua motive principale pentru care ne indreptam intr-o noua directie: pentru a ne indreptra catre ceva nou si pozitiv, sau pentru a ne indeparta de ceva ce nu ne place. Ambele motivatii ne determina sa actionam. Insa atunci cand ne indepartam de ceva ce nu ne place, trebuie sa avem o idee clara despre ce va urma. Care este rezultatul pe care ni-l dorim atunci cand vom ajunge unde vrem?”
 
Daca seful tau iti face zile amare, atunci priveste la ceilalati colegi si vezi ce fac acestia diferit. De ce unii sunt placuti si altii nu?
 
Analizeaza-ti stilul de comunicare, apoi analizeaza-l pe cel al sefului. Daca seful tau are un stil mai direct, insa tu ai nevoie de mai mult timp pentru a procesa informatia, este posibil ca acesta sa considere ca esti prea incet, ca nu iti place sa primesti feedback sau ca nu accepti autoritatea.
 
Apoi, schimba-ti stilul de comunicare, adoptand un stil apropiat cu cel al sefului. Foloseste aceleasi cuvinte, acelasi ton. Comunicarea gresita poate conduce la multe neintelegeri.
 
Daca nici asta nu functioneaza, cere si parerea altora. Explica-ti problemele si solicita feedback din partea acestora. Ia in considerare acest feedback atunci cand te hotarasti care va fi urmatoarea miscare in cariera.
 
 Sursa: Business Insider
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016