Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

12 greseli frecvente care pot ruina companiile mici

Tags: greseli frecvente, companii mici, start-up, ruinarea afacerii, dezvoltare produse si servicii, greseli ale companiilor mici

Companiile mici nu isi pot permite sa faca prea multe greseli. O greseala majora poate ruina afacerea chiar inainte sa se lanseze corespunzator. Va prezentam mai jos lista celor 12 greseli frecvente pe care companiile mici si start-up-urile le fac, conform FastCompany.com.
1. Sa iti supraestimezi produsele si serviciile
Nu este indicat sa fii tu mai entuziasmat cu privire la produsul/serviciul oferit decat este clientul, sa consideri ca produsul sau serviciul este mai „special” decat il considera consumatorii.
 
2. Sa nu te conformezi cererii pietei
Atunci cand consideri ca produsul sau serviciul tau va avea succes, inainte sa te asiguri ca exista o cerere semnificativa pentru acesta.
 
3. Sa incepi sa interactionezi cu clientii prea tarziu
Trebuie sa te apropii de consumatori si sa interactionezi cu ei INAINTE de lansarea produsului. Este o mare greseala sa comunici cu acestia doar dupa ce produsul sau serviciul este deja pe piata.
 
4. Sa subestimezi cat de dificil va fi sa patrunzi pe piata
Daca nu depui suficient efort pentru a atinge publicul tinta si a convinge consumatorii sa iti cumpere produsele sau serviciile, iti va fi extrem de dificil nu doar sa rezisti, ci chiar sa patrunzi pe piata.
 
5. Sa supraapreciezi unicitatea produsului
Daca nu iei in calcul concurenta, feedback-ul primit din partea clientilor si modul in care compania ta este privita de cei din jur, nu vei reusi sa conferi un caracter unic produselor sau serviciilor oferite.
 
6. Sa subestimezi efortul ce trebuie depus pentru dezvoltarea produsului sau serviciului
Atunci cand faci multe promisiuni si consideri ca vei patrunde cu usurinta pe piata INAINTE sa finalizezi cu adevarat produsul sau serviciul.
 
7. Sa angajezi oamenii nepotriviti
Fie sa angajezi oameni subcalificati pentru postul respectiv, fie sa angajezi oameni supracalificati, care sunt obisnuiti sa aiba multi subalterni si care nu pot lucra eficient singuri.
 
8. Sa nu te concentrezi corespunzator
Atunci cand esti ocupat si cu alte proiecte in paralel si nu mai ai timpul necesar pentru a te ocupa in mod eficient de afacere.
 
9. Sa nu stabilesti preturi corecte
Daca produsele tale au preturi fie prea mici, fie prea mari, acestea nu vor fi primite cu bratele deschise de catre consumatori. Preturile produselor si serviciilor trebuie sa fie in concordanta cu cele ale companiilor concurente.
 
10. Sa nu ai o viziune pe termen lung
Daca te multumesti cu o singura idee buna de moment si nu ai dezvoltat o strategie eficienta pe termen lung, nu vei atinge succesul.
 
11. Sa nu finalizezi niciodata produsul
Atunci cand nu esti niciodata multumit de produsul sau serviciul ofeirt, insa nu reusesti sa gasesti timpul si energia necesare pentru a il finaliza, cand refaci produsul de multe ori, insa nu il finalizezi niciodata.
 
12. Sa nu le oferi un mediu de lucru placut angajatilor
Din pacate, aceasta este o greseala des intalnita in majoritatea companiilor mici. Angajatii multumiti determina succesul unei afaceri.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016