Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pasi pentru construirea unui brand

Tags: construire brand, crestere loialitate, serviciu clienti, logo, slogan

Atunci cand vrem sa vindem mai multe produse sau servicii dintr-o anumita gama sau arie, vom avea nevoie in mod automat de construirea unui brand. Acest lucru implica un logo si un slogan, elemente care vor fi folosite ulterior in promovarea produsului si in cresterea gradului de notorietate a brandului.


Va trebui sa credem in produsele sau serviciile pe care le vindem si, pe cat posibil, sa ne identificam cu ele. O astfel de relatie cu brandul si produsele care apartin de brand se reflecta prin rata de vanzari.

Un alt pas in construirea unui brand presupune crearea unei loialitati fata de marca si un departament eficient de relatii cu clientii. Companiile care au grija de clientii lor prin intermediul unui astfel de serviciu reusesc de multe ori sa aiba mai mult succes decat afacerile care trateaza cu mai putin interes acest departament.

In mod evident, va fi nevoie de identificarea cumparatorilor tinta pentru a crea logo-ul si pentru a gasi canalul potrivit de comunicare pe piata. Trebuie sa stim ca in functie de varsta, publicul reactioneaza diferit la un logo asa ca acesta nu poate fi ales doar in functie de design.

In momentul in care am definit aceste aspecte, vom intelege si mai bine cui trebuie sa ne adresam si cum ne pozitionam pe piata prin produsele si serviciile noastre. Este esential sa putem comunica audientei in mod clar care este produsul nostru si sa cream, in acelasi timp, o relatie de incredere cu clientul.

Mai departe, construim o baza de clienti dupa ce am identificat audienta potrivita, crestem gradul de loialitate si oferim un serviciu eficient de relatii cu clientii. Sunt toti acei factori care ne asigura succesul daca sunt manevrati in mod productiv.

Promovarea brandului se va face si prin diverse reclame, atat in online, cat si in mediul offline. Vanzarile sunt influentate in mod semnificativ de niste reclame bine construite si plasate in locurile potrivite. Brandul tine de imagine, de un logo eficient, de un mesaj puternic si de o vizibilitate constanta pe piata. Clientul vechi nu trebuie sa uite de noi, iar cei care nu au auzit inca trebuie sa stie ca existam!

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0