Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pepsi declanseaza Razboiul Stelelor

Tags: pepsi, brisk tea, razboiul stelelor, reclama, yoda, darth maul

De pe marile ecrane, Razboiul Stelelor s-a mutat in micile reclame. Printuri, spoturi si chiar produse s-au inspirat si rasinspirat din celebra saga, care pare sa fie din nou la moda printre publicitari.
Dupa reclama Volkswagen prezentata anul trecut in timpul Super Bowl, dupa lansarea unui burger negru dupa chipul si asemanarea lui Darh Vader, acum, avem parte de un ambalaj si o aplicatie inspirate de cunoscuta poveste a lui George Lucas.
PepsiCo incearca sa profite de pe urma difuzarii filmului Razboiul Stelelor: Amenintarea fantomei – ce va rula in format 3D incepand din luna februarie a acestui an – lansand pe piata un nou ambalaj si o aplicatie care ii infatiseaza pe Yoda si Darth Maul.  
Cele doua produse de marketing sunt destinate brandului Brisk Tea si au ca public tinta tinerii adulti, in special barbati, cu varste cuprinse intre 18 si 29 ani.
Pentru a imbina in mod fericit noul ambalaj si aplicatia, publicitarii au ascuns sub capacele sticlelor Brisk Tea un cod care le permite posesorilor de smartphone sa acceseze un joc amuzant inspirat de Razboiul Stelelor.  
 Aceasta este cea mai ampla campanie pe care PepsiCo a desfasurat-o vreodata pentru Brisk si este o creatie a Mekanism, o agentie de publicitate cu care PepsiCo lucreaza din 2010.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0