Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pepsi ne indeamna sa traim clipa printr-o noua campanie globala

Tags: pepsi, campanie globala, live for now, dashboard, pepsi pulse, nicki minaj

Pepsi a lansat campania „Live for now”, o actiune multianuala, ce pune in lumina noua pozitionare a brandului si care cuprinde diverse componente online, reclame si parteneriate ce vor fi desfasurate la nivel global pentru brand. Campania se vrea a fi un indemn de a trai clipa, prezentul cu toate frumusetile lui.
Ca parte a noii campanii, Pepsi isi propune sa se identifice cu cultura pop, iar pentru asta, brandul va colabora cu entertaineri sau artisti nou lansati dintr-o varietate de domenii precum muzica si sportul. Astfel, primul spot al campaniei va cuprinde o aparitie a cantaretei Nicki Minaj, considerata un star in devenire de catre Billboard in 2011. Melodia sa "Moment 4 life" deschide practic campania de lansare a brandului si se pliaza perfect pe noua strategie a Pepsi, respectiv trairea emotiei prezentului.

 

Componenta online reprezinta partea centrala a campaniei globale, fiind reprezentata de platforma Pepsi Pulse.  Aceasta platforma se vrea a fi un dashboard al culturii pop, unde Pepsi va prezenta o selectie de tweet-uri, fotografii si alte elemente, ordonate in functie de popularitatea de care se bucura fiecare.



Utilizatorii au posibilitatea de a apasa butonul de tweet, like sau pin pentru elementele infatisate pe dashboard, dar si sa ia parte la provocarile care vor fi lansate de vedetele implicate in campanie.
 
La realizarea campaniei „Live for now” au colaborat agentiile Alma, BBDO Worldwide, OMD, Organic, TBWA Worldwide si TracyLocke Partners, aceasta fiind este cea mai evidenta dovada ca PepsiCo isi concentreaza eforturile in zona de marketing in speranta ca astfel sa faca fata presiunii pietei. Compania cheltuieste cu 500 milioane dolari mai mult anul acesta pentru marketingul brandurilor sale..
 
Pepsi este cunoscuta pentru campaniile de sustinere a culturii pop. In 1967, compania lansa "Come Alive! You’re in the Pepsi Generation” sustinuta de Michael Jackson, iar in 1991 "You Got The Right One Baby, Uh-Huh!" sustinuta de Ray Charles.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0