Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ursus si comunicarea antialcool

Tags: ursus, comunicare responsabila, alcool, consum alcool, raport sabmiller

Poate parea ciudat ca o companie sa le spuna clientilor sa consume cu masura din produsele sale. Unele insa o fac. Si nu doar pentru ca asa le spune legea, ci pentru ca asa le impune propria constiinta si propriile standarde.
92,3% dintre comunicarile comerciale ale Ursus Breweries Romania contin mesaje de consum responsabil, iar 91,36% dintre produsele companiei fac trimitere catre mesaje care atentioneaza consumatorul in privinta consumului iresponsabil de alcool.

Datele provin dintr-un raport de automonitorizare a SABMiller, concernul sub a carui umbrela se afla si Ursus. Raportul analizeaza prezenta mesajelor de consum responsabil pe ambalaje si in reclamele companiilor din grup, aceasta preocupare fiind prima dintre cele zece prioritati de dezvoltare durabila ale companiei.

Ursus a dezvoltat de asemenea o politica de comunicare comerciala prin care promoveaza comportamentul responsabil. Asa se face ca pe eticheta fiecarui produs sau in fiecare reclama se regasesc mesaje de acest fel. Compania romaneasca a mers insa mai departe.

Pentru a descuraja consumul iresponsabil, Ursus desfasoara programul ”Afla-ti echilibrul! – www.desprealcool.ro”, care incurajeaza oamenii sa ia decizii informate despre alcool. In cadrul acestui program au avut loc discutii cu parintii din comunitatile rurale despre consumul de alcool in randul minorilor si au fost organizate primele training-uri cu barmani din Romania care vizeaza problema consumului excesiv de alcool in baruri. De asemenea, www.desprealcool.ro a devenit un portal care ofera informatii echilibrate si relevante despre consumul de alcool.

Ursus este primul producator de bere din Romania care monitorizeaza si face publice rezultatele privind modul in care comunica responsabil. Raportul arata ca 67% dintre romani au observat mesajele de consum responsabil in reclamele brandurilor din portofoliul Ursus Breweries, iar 62% dintre cei care au raspuns au fost constienti de prezenta lor pe ambalajele produselor.

”Prin mesajele de consum responsabil de pe ambalaje si din reclame ne-am luat voluntar angajamentul, fata de consumatorii nostri, de a-i incuraja sa ia decizii informate privind consumul de alcool. Convingerea noastra este ca berea, consumată cu moderatie, poate aduce momente placute in viata celor mai multi oameni. In egala masura, credem ca berea nu trebuie consumata de minori, ca alcoolul si volanul nu sunt compatibile si ca excesele trebuie evitate in orice circumstante. Mesajele de responsabilitate de pe ambalaje si din reclame sunt o modalitate de a le reaminti consumatorilor acest lucru”, spune Diana Klusch  (Corporate Affairs Director Ursus Breweries).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016