Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

People Powered Stories, noul instrument de marketing al Microsoft

Tags: microsoft, reclama, people powered stories

Inspirat de succesul unitatilor de reclame din zona social media, in special Facebook Ads, Microsoft si-a creat propriul sau produs de promovare sociala. Se numeste People Powered Stories si va permite brandurilor sa incorporeze intr-un banner continutul generat de utilizatori, in speta comentarii despre produs, postari de pe blog si imagini video.
Pentru a-si asigura necesarul de continut generat de utilizatori, Microsoft va colabora initial cu Bazaarvoice, o companie de comert social, insa ulterior isi va extinde sursele. De asemenea, pe langa comentarii si raitinguri, gigantul IT are in vedere si extinderea continutului ce poate fi afisat pentru a putea cuprinde tweet-urile, post-urile de pe blog, discutii ample si recenzii ale expertilor.

Dar, in ciuda asemanarii cu serviciul Sponsored Stories de la Facebook, unitatea de reclame a Microsoft nu va putea atrage si continut de pe Facebook. Asta pentru ca, din cate se pare, compania lui Mark Zuckerberg nu este interesata o colaborare in acest sens.

Testarea unitatii People Powered Stories va incepe in luna martie, iar primele campanii derulate cu ajutorul acesteia ar putea fi lansate in aprilie. Inainte de acestea insa, Microsoft a efectuat un pre-test cu o campanie printre studenti desfasurata pentru Windows 7 si care ilustra ratingul si opiniile altor utilizatori. Rezultatele acestuia au aratat o crestere de 6,3% a intentiei de cumparare si un timp foarte bun in ceea ce priveste expunerea la reclama – in medie, consumatorii au interactionat cu reclama vreme de 62 de secunde.

People Powered Stories va fi disponibil pe toate website-urile din reteaua Microsoft, iar advertiserii vor putea sa targeteze reclamele generate de acest serviciu la fel ca cele obisnuite.



 
Autor: Lacramioara Vidru


http://video.msn.com/?vid=b07e53ee-94df-4bf8-9588-840de4f2572b&mkt=en-us&src=SLPl:share:sharepermalink:uuids&from=sharepermalink
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0