Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 trasaturi ideale pe care trebuie sa le aiba omul de vanzari

Tags: copywriter, vanzari, dezvoltare afacere, marketing, departament vanzari

Iti doresti sa gasesti acea persoana pentru departamentul de marketing care sa faca praf concurenta si care sa creasca vanzarile peste noapte?


Ei bine, nimeni nu o sa iti creasca vanzarile peste noapte, insa exista unele trasaturi pe care e bine sa le ai in vedere atunci cand cauti omul potrivit care sa aduca schimbari pozitive si semnificative departamentului de vanzari.

1. Motivare

Daca nu cumva ai foarte mult timp la dispozitie, foarte multa rabdare si un buget generos, atunci nu ai de ce sa o iei de la capat cu un training si cu dezvoltarea unui nou angajat de la care astepti experienta si idei noi.

2. Perspicacitate

Viteza de reactie si gandire in perspectiva. Un om care dimineata se intreaba ce poate sa faca astazi pentru ca afacerea sa mearga zece pasi inainte. Da, vrei sa angajezi un ninja al marketingului.

3. Spirit de echipa

Este evident ca asta este o calitate pe care e bine sa o cautam intotdeauna la noii angajati, insa omul pe care il angajezi ca sa iti creasca vanzarile nu va lucra nicidecum de unul singur si va trebui sa motiveze un intreg departament.

4. Personalitate agreabila

Omul care va trebui sa incheie noi contracte si sa atraga noi parteneri poate fi oricum mai putin tafnos, ursuz sau morocanos. Nu iti poti permite decat un om care face o impresie buna la prima vedere si care va reusi sa creeze noi oportunitati de castig pentru afacerea ta!

5. Experienta

Experienta va trebui targetata in functie de dimensiunile companiei. Astfel, daca afacerea de care te ocupi este de dimensiuni foarte mari, angajatul ideal va trebui sa aiba experienta in cadrul unor firme la fel de mari.

6. Spirit competitiv

Nu va trebui doar sa il cauti pe cel mai bun, ci pe cel care vrea sa fie in permanenta cel mai bun. Aceasta trasatura se leaga si de motivarea mentionata anterior deoarece vrei ca lucrurile in cadrul afacerii tale sa se dezvolte si nu sa stagneze dupa primul succes inregistrat.

7. Abilitati de copywriter

Poti sa fii foarte bun la desen, insa in vanzari trebuie sa stii sa folosesti cuvintele intr-un mod cat mai convingator, atat in scris, cat si verbal. Asa ca va trebui sa testezi si calitatile de copywriter ale celui pe care vrei sa il angajezi.

Daca par calitati greu de gasit, inseamna doar ca trebuie sa cauti in continuare. Nu cere mult de la cei care pot oferi prea putin pentru ca afacerea ta va fi singura care va trage ponoasele!



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016