Ultima ora pagina 20
STUDIU: Website-urile reprezinta principala sursa de informare a consumatorilor romani
Cand vine vorba despre companii, branduri si produse, internetul ramane o sursa extrem de importanta pentru informarea consumatorilor. Iar pentru asta, pagina web este primul loc in care acestia dau o...
STUDIU: Investitiile in publicitatea online vor creste
Dupa o perioada nu tocmai favorabila, publicitatea online da semne de revigorare pe piata din Romania. Datele unui studiu realizat de Rentrop & Straton arata ca peste 40% dintre companii intentioneaza...
Mai destept si mai sigur decat Google: Motorul de cautare preferat de Anonymous este pe val
Se aude din ce in ce mai des de motorul de cautare popularizat de hackerii de la Anonymous, DuckDuckGo, al carui trafic a crescut cu 227% de la sfarsitul anului trecut, ajungand la aproape 1,5...
Facebook isi imbunatateste motorul de cautare. E cazul sa ne speriem?
Facebook a demarat un nou proiect, condus de fostul inginer Google Lars Rasmussen, ce are scopul de a imbunatati in mod substantial motorul de cautare disponibil in prezent in cadrul retelei de...
Ingredientul secret al celebrei bauturi Frappuccino de capsuni de la Starbucks
Starbucks le-a frant inimile vegetaienilor, dupa ce a confirmat ca Frappuccino de capsuni contine un ingredient nou, si anume extract de cochineal, un colorant rosu facut din gandaci zdrobiti,...
Studiu GfK: Comertul modern castiga teren in dauna celui traditional
Se cam duce vremea minimarketurilor de cartier si a buticurilor de la colt de strada. In Romania, se manifesta o tendinta crescanda catre tot ce are dimensiunea si promotiile unui mall, unui super sau...
Bergenbier ne spune ce vor barbatii
Cand vine vorba despre comunicarea de marketing cu un public anume, este primordial de stiut ce isi doreste acesta, la ce viseaza, ce anume il incanta. Despre femei s-ar zice ca se cunosc destule, dar...
STUDIU: Email-ul este mai popular decat social media
Se prea poate ca in prezent social media sa beneficieze de toata atentia, insa tot email-ul este cea mai populara metoda de comunicare pe internet. Sau cel putin aceasta este concluzia unui studiu...
Cum isi face Nestle inghetata mai buna
Nestlé are un nou tel: sa-si faca inghetata mai buna. In acest sens, oamenii de stiinta ai companiei au inceput colaborarea cu Institutul pentru Cercetarea Zapezii si Avalanselor din Elvetia, pentru...
Cum sa-ti fidelizezi clientii? Vorbeste-le copiilor
E imposibil sa nu fi trecut pe la vreodata, in drum spre casa, pe la vreun Mega Image. E imposibil sa nu fi fost intrebat la casa „Vreti cartonasele?”. Ma refer la ultima campanie de fidelizare a...
Tradare in lumea mancarurilor hipercalorice. McDonald's si KFC se fac ca ploua
Zi mare in lupta impotriva obezitatii in Marea Britanie: guvernul acestei tari a incheiat un acord cu supermarketurile si producatorii de produse alimentare in vederea reducerii numarului de calorii...
De ce Pinterest creeaza dependenta
De ce a devenit Pinterest una din cele mai populare retele de socializare ale momentului? Ce anume ne face sa devenim dependenti de site-ul cu panouri virtuale? La aceste intrebari a incercat sa...
Relatia romanilor cu brandurile in social media
Nu mai incape indoiala ca si romanii au prins gustul retelelor de socializare, in fond 4,6 milioane dintre ei au cont pe Facebook, iar numarul lor este inca in crestere. Asa se face ca brandurile sunt...
Tipologii de consumatori din social media
Lumea socia media nu este nici pe departe o masa compacta de indivizi, ci una cat se poate de eterogena. Utilizatorii de retele sociale sunt diferiti, actioneaza diferit, consuma informatie si isi...