Ultima ora pagina 21

La ce renunta americanii in favoarea Internetului

La ce renunta americanii in favoarea Internetului

Alina Negrutiu Ultima ora

Doua treimi din americani ar renunta la cafea si 21% dintre ei ar face uitat si sexul timp de un an, numai sa renunte la Internet, potrivit rezultatelor unui studiu efectuat de Boston Consulting Group...

Noul iPad e scos la vanzare si, cum era de asteptat, atrage multimi uriase

Noul iPad e scos la vanzare si, cum era de asteptat, atrage multimi uriase

Alina Negrutiu Ultima ora

Noul iPad de la Apple abia a inceput sa fie pus in vanzare in magazinele din zece tari, inclusiv Statele Unite, si atrage sute de oameni dornici sa-l cumpere, ceea ce arata ca va fi un succes,...

Pinterest, mai de incredere decat Facebook?

Pinterest, mai de incredere decat Facebook?

Adelina Moisan Ultima ora

Cu toate ca Pinterest a intrat relativ recent in randul celor mai populare retele de socializare si reusit sa creasca intr-un timp record, site-ul mai are un as in maneca: a castigat increderea...

STUDIU: Bannerele online au impact mai ales asupra persoanelor de varsta medie

STUDIU: Bannerele online au impact mai ales asupra persoanelor de varsta medie

Lacramioara Vidru Ultima ora

Acesta este rezultatul unui studiu realizat de Departamentul de Cercetare al companiei TradeAds Interactive, care si-a propus sa contureze un profil al utilizatorului roman de internet.Potrivit...

Stiu ca sunt niste turisti nesuferiti si admit ca fura prosoape din hotel

Stiu ca sunt niste turisti nesuferiti si admit ca fura prosoape din hotel

Alina Negrutiu Ultima ora

Americanii se considera cei mai dificili turisti din lume, conform unui studiu realizat recent de Institutul Mandala si Living Social, citat de Daily mail. Dintre cei 5.600 de persoane intervievate...

STUDIU: Consumatorul modern este cameleonic, face cumparaturi online si cere servicii individualizate

STUDIU: Consumatorul modern este cameleonic, face cumparaturi online si cere servicii individualizate

Alina Negrutiu Ultima ora

Consumatorul modern s-a metamorfozat complet, devenind un adevarat cameleon, conform ultimului studiu al companiei de consultanta Ernst& Young, "This time it's personal: from consumer to co-creator"....

Cum analizeaza creierul uman reclamele inselatoare

Cum analizeaza creierul uman reclamele inselatoare

Lacramioara Vidru Ultima ora

Suntem asaltati in fiecare zi de sute de mesaje, imagini si sloganuri care incearca sa ne vanda ceva. Majoritatea insa le ignoram, in vreme ce cateva dintre ele reusesc sa ne capteze atentia. Cele...

Cum influenteaza Pinterest marketingul online

Cum influenteaza Pinterest marketingul online

Adelina Moisan Ultima ora

Nou-venitul Pinterest este pe cale sa revolutioneze marketingul online si canalele social media. De ce? Pentru ca site-ul lansat in 2010 a reusit sa stranga in aproximativ 6 luni 10 milioane de...

Presa online romaneasca in social media

Presa online romaneasca in social media

Adelina Moisan Ultima ora

Cum arata presa online si cum interactioneaza aceasta cu social media? Acesta a fost subiectul tratat de Catalin Tenita, Managing Partner la Treeworks, in cadrul Social Media Summit 2012. Studiul...

Outdoor vs TV: Cum percepe publicul reclamele ofensatoare

Outdoor vs TV: Cum percepe publicul reclamele ofensatoare

Lacramioara Vidru Ultima ora

Billboard-urile cu modele sumar imbracate, care promoveaza lenjerie intima, costume de baie sau parfumuri, nu sunt generatoare de atatea controverse pe cat am fi tentati sa credem. Un studiu efectuat...

Advertising de miliarde: Castigurile din reclamele social media vor creste cu 50% in 2012

Advertising de miliarde: Castigurile din reclamele social media vor creste cu 50% in 2012

Lacramioara Vidru Ultima ora

Anul 2012 se anunta a fi foarte bun pentru companiile de social media. Castigurile provenite din reclamele postate pe platformele sociale vor creste cu aproape 50%. Iar asta nu inseamna altceva decat...

Brandurile online-ului romanesc

Brandurile online-ului romanesc

Lacramioara Vidru Ultima ora

Pe masura ce creste si se dezvolta, online-ul romanesc creeaza tot mai multe oportunitati pentru branduri, contribuind din plin la cresterea notorietatii lor. Dar care sunt cele care se bucura de cea...

KLM le permite pasagerilor sa-si aleaga colegul de scaun folosind retelele de socializare

KLM le permite pasagerilor sa-si aleaga colegul de scaun folosind retelele de socializare

Adelina Moisan Ultima ora

Zilele cand erati asezat langa o persoana nedorita in avion se apropie de sfarsit. Compania aeriana KLM a demarat un nou proiect, prin care le ofera pasagerilor posibilitatea sa isi aleaga colegul de...

Imaginea online conteaza: Romanii se razgandesc asupra marcilor dupa ce se informeaza de pe internet

Imaginea online conteaza: Romanii se razgandesc asupra marcilor dupa ce se informeaza de pe internet

Lacramioara Vidru Ultima ora

Nu-i de mult in vietile noastre, insa a devenit suficient de important si de credibil pentru a influenta deciziile pe care le luam. Iar acest lucru este valabil si in materie de cumparaturi.Conform...