Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: Bannerele online au impact mai ales asupra persoanelor de varsta medie

Tags: studiu, bannere online, publicitate online, tradeads interactive

Acesta este rezultatul unui studiu realizat de Departamentul de Cercetare al companiei TradeAds Interactive, care si-a propus sa contureze un profil al utilizatorului roman de internet.
Potrivit datelor, utilizatorii care au cea mai mare receptivitate la publicitatea online sunt persoane de varsta medie sau inaintata si care au studii medii sau mici. Pentru aceasta categorie, bannerele publicitare au un potential informativ. In schimb, pentru persoanele de varsta tanara, cu venituri mari, studii universitare sau postuniversitare, publicitatea in mediul online este mai degraba suparatoare.

Totusi, utilizatorii romani de internet manifesta o crestere a nevoii de informare care se manifesta mai ales pentru domenii precum Tehnologia (+9.8% fata de 2010), Educatia (+8.6%), Arta, Cultura, Societate (+6.8%), Shoppingul (+6.4%) si Sportul (+5.7%).

Studiul mai arata ca retelele de corespondenta prin instant messaging domina in procent de 68.3%, ceea ce demonstreaza ca romanii folosesc in continuare mediul online pentru a socializa. Accesarea de informatii si documentare este realizata de peste 50% dintre cei intervievati. O crestere spectaculoasa se observa si prin accesarea retelelor sociale. Astfel ca in 2012, 41.9% dintre respondenti au declarat ca folosesc retelele sociale, fata de 30.1% in 2011.

Comertul electronic urmeaza un trend ascendent si este de asteptat sa ia amploare in urmatorii ani, dat fiind ca in 2012 numarul celor care cumpara si vand produse online a crescut cu aproximativ 30% fata de perioada similara a anului trecut (20.4% in 2012 fata de 15.3% in 2011).

Gadgeturile se numara printre preferintele romanilor atunci cand vor sa acceseze Internetul. Se constata o scadere a numarului de PC-uri si desktopuri si o crestere importanta a accesului la Internet de pe laptopuri si notebookuri. Conectarea pe dispozitivele mobile de tip smartphone inregistreaza o evolutie spectaculoasa, avand o cota de 15.2%, fata de 9% în 2011.




Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0