Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Interviurile MarketingPortal.ro: Ciprian Stavar si lipsa monitorizarii in publicitate care duce la lipsa de rezultate

Tags: marketingportal, ciprian stavar, business days, marketing, comunicare, publicitate

Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing Online Trainer & Consultant, la MarketMind, va fi unul dintre vorbitorii din cadrul evenimentului Business Days, care va avea loc la Brasov in data de 28-29 septembrie 2011.
Consultant in marketing si comunicare interactiva, Ciprian Stavar are peste 10 ani de experienta in marketingul online si este unul din pionierii publicitatii online din Romania.
 
In 2006, a sustinut activ infintarea IAB Romania (Interactive Advertising Bureau), fiind primul vicepresedinte al organizatiei. Anul acesta este pentru a cincea oara invitat ca membru al juriului la festivalul de comunicare digitala Internetics.

Redactor MK Portal: 2012: An apocaliptic pentru publicitatea romaneasca sau transmutare alchimica a elementelor?

 
Ciprian Stavar: In continuare, o problema des intalnita in publicitate, fie ea online sau nu, este lipsa de monitorizare si, de aici, lipsa de rezultate. Sau cand rezultatele, dar distributia bugetului este este pe mai multe actiuni, intrebarea se pune ce a functionat si ce nu.
 
Acum, intrebarea este apocalipsa cui? A industriei de publicitate sau a clien?ilor de publicitate?
  
Redactor MK Portal: Social Media si ROI pot fi si prieteni buni?
 
Ciprian Stavar: Social media se potriveste prietenilor. Este vorba despre relatii si comunicare. Iar aici echilibrul trebuie gasit intre monolog, zgomot si relevanta.
 
Redactor MK Portal: Recomandati atentie egala pentru Google+ si Facebook in 2012?

Ciprian Stavar: Depinde. Piata Unirii sau Universitate? Daca incepem sa ne uitam dupa instrumente si abia apoi dupa consumatori si nevoile lor, atunci cu siguranta nu am inceput in ordinea corecta. Si atunci raspunsul la intrebare ar fi: atentia principala trebuie sa o primeasca prietenii. Si apoi necunoscutii. 
 
Daca va inscrieti ACUM AICI pentru a participa la Brasov Business Days , beneficiati de o reducere de 25%.  Nu uitati sa introduceti codul RS25.

 
Autor: Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016