Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Poarta-te frumos la petrecerile de la birou

Tags: management, oameni, petrecere la birou, reguli de socializare

Petrecerea la birou nu este momentul in care sa faci absolut tot ce vrei. Chiar daca acest tip de evenimente implica muzica, alcool si un cod vestimentar lejer, nu te lasa amagit. Petrecerile la birou sunt totusi intalniri de afaceri si comportamentul tau trebuie sa fie moderat si controlat, pentru ca petrecerea la birou sa fie o experienta reusita.
Dintr-o varietate de surse si experiente, iata cateva trucuri care sa te ajute in aceasta privinta.

1. Trateaza cu respect persoanele de sex opus. IN mod traditional, biroul este un bastion masculin, iar petrecerile unde sunt si doamnele tind sa incurajeze un anumit tip de comportament. Intr-o era in care din ce in ce mai multe femei ridica problema hartuirii sexuale, este esential sa te porti respectuos cu cei de sex opus tie. Glumele si remarcile care nu sunt acceptabile in timpul zilei la birou nu merg nici acum. Acelasi lucru este valabil si pentru atingeri.

2. Bea cu moderatie (sau deloc). Mentine consumul alcoolului la minimum. Evitarea lui cu totul este cea mai sigura abordare. Numai asa poti fi sigur ca ai mintea la tine si ca nu te vei purta inacceptabil. Daca simti nevoia sa bei, mananca ceva inainte, sa minimizezi efectele alcoolului.

3. Mananca cu atentie. Nu te aseza la coada la mancare de cum ajungi. Socializeaza mai intai. Evita mancarurile sarate, grase sau dulci, caci acestea iti vor face sete si asa vei avea o scuza sa bei. Alege in schimb alimente bogate in carbohidrati si proteine.

4. Imbraca-te adecvat. Daca petrecerea are loc dupa orele de lucru, intreaba organizatorii ce trebuie sa porti. Daca petrecerea este una oficiala, inchiriaza un costum sau o rochie. Daca este insa una business casual, evita tricourile si blugii. Si, mai presus de toate, lasa hainele prea indaznete pentru petrecerea burlacilor/ burlacitelor.

5. Nu uita sa ajungi la timp. Punctualitatea este importanta la orice petrecere office. Dai dovada de lipsa de respect si desconsiderare fata de altii daca intarzii. Daca ptrecerea are loc intr-un spatiu pe care nu-l cunosti, cere informatii de orientare inainte.

6. Trateaza-i pe partenerii colegilor ca pe niste oameni. Tentatia la petrecerile de la birou este de a-i ignora pe partenerii colegilor sau clientilor. Trateaza-i cu respect, intreaba-i despre pasiunile si viata lor. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016