Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pinterest se pregateste de redesign

Tags: pinterest, redesign, colectii, design nou

CEO-ul Pinterest, Ben Silbermann, a anuntat saptamana aceasta ca site-ul urmeaza sa primeasca un redesign in viitorul apropiat. Acesta a accentuat faptul ca noul design va facilita gasirea de continut in profilurile altor utilizatori cu interese comune.
"Sunt foarte entuziasmat de noul design", a declarat Silbermann in cadrul conferintei. "Am vrut sa facem site-ul sa arate mai bine… sa oferim utilizatorilor un profil diferit de cel intalnit pe Facebook".
 
Acesta a adaugat faptul ca echipa sa urmeaza sa extinda numarul de lucruri ce pot fi "pin-nuite" pe panouri, incluzand clipurile video. In curand, utilizatorii vor putea adauga continut video gasit pe Vimeo, Hulu si Netflix, printre altele. Se lucreaza de asemenea la dezvoltarea unei aplicatii pentru iPad.
 
Silbermann a povestit cum a ajuns sa creeze site-ul Pinterest, acesta fiind de fapt un proiect pe care dorea de mult sa il realizeze. "Am colectat insecte, am colectat timbre", isi aminteste acesta, "eram obsedat de ideea ca lucrurile pe care le colectezi spun ceva despre personalitatea ta".
 
Fiind intrebat cum face fata Pinterest multimii de site-uri care incearca sa il imite, Silbermann a declarat ca acest lucru este imposibil de evitat, accentuand faptul ca Pinterest nu are de gand sa concureze cu acesti imitatori, ci sa se asigure ca ceea ce creeaza este in continuare "frumos". Iar scopul principal al site-ului este acela de a le permite oamenilor sa descopere lucruri noi, castigurile financiare contand mai putin.
 
Cu toate ca popularitatea site-ului a crescut exploziv in ultimele 6 luni, in primul an si jumatate de existenta, Pinterest nu s-a bucurat de un prea mare succes, la noua luni de la lansare inregistrand doar 10.000 de utilizatori. Silbermann nu a putut sa identifice in mod concret care a fost motivul acestui brusc interes acordat site-ului, precizand doar ca aceasta crestere a fost una progresiva, oamenii alaturandu-se site-ului, creandu-si propriile colectii si apoi aratandu-le cu mandrie prietenilor. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0